Vilhabebis:) Skrevet 25. april 2008 #26 Skrevet 25. april 2008 Hehe... Til å være i DEN aldreren... Hun har vel akkurat passert 30 tenker jeg. Ikke akkurat gammel da. Nydelig er hun. Masse utsråling
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 25. april 2008 #28 Skrevet 25. april 2008 Ja, ikke sant... Begynner å bli gammel jeg se ;-)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 25. april 2008 Ja ikke sant?
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 Var ikke et svar til deg Konsulent surrehue+3 med tut...
Orki Skrevet 25. april 2008 #31 Skrevet 25. april 2008 Nå klarte jeg ikke la være å skrive. Tror jeg har skrevet inn et par ganger i løpet av noen år......... Dette innlegget syns jeg virkelig går over streken......... Hvorfor i H....... skrive sånn. *rister fortvilet på hode*
Gjest Skrevet 25. april 2008 #32 Skrevet 25. april 2008 Gud bedre.. Synes hun er ei innmari søt og pen jente jeg, og Mia er pen hun også. Du er sikkert et glansbilde selv eller hva? Hva i all verden får voksne mennesker til å sitte å si sånt? det forstår bare ikke jeg. Det er greit at folk har forskjellig smak, og man synes ikke at alle er like vakre, MEN å sitte å si at hun er fæl når hun tydelig er alt annet blir bare for dumt.
OsloMor Skrevet 25. april 2008 #33 Skrevet 25. april 2008 Nå synes jeg H.I.kaster stein, om ikke kampestein, i glasshus her, hun Marte har en dritkul stil og er kjempepen synes jeg! (For ikke å snakke om hvilken fantastisk bydel hun er vokst opp i;-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #35 Skrevet 25. april 2008 Ja et eller annet må det jo være, jeg kjenner bare at jeg blir helt matt og faktisk litt sjokkert av å lese sånt som dette. Jenter/damer kan være SÅ utrolig fæle med hverandre,, har drit dårlig selvtillit selv pga ting andre jenter har sagt når jeg var yngre.. Personlig synes jeg de aller aller fleste har noe vakkert ved seg og blir ofte fasinert av hvor pene folk er, men er det noe som virkelig ødelegger et slikt inntrykk er det dårlige holdninger Blæh, da kan til og med Angelina Jolie bli stygg i mine øyne.
sannamin* Skrevet 25. april 2008 #36 Skrevet 25. april 2008 Syns de er søte begge to jeg.. både programlederen og Mia. Men så liker jeg de som skiller seg litt ut. Bra noen tør å være seg sjøl..
hårsår Skrevet 25. april 2008 #37 Skrevet 25. april 2008 Enig med HI! Hun viser for mye av tennene i underkjeven når hun smiler, og øynene blir trill- runde. Hun ser spooky ut!!
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 25. april 2008 #39 Skrevet 25. april 2008 Synes ingenting spesielt om utseende hennes jeg, men det er så tydelig at hun orverdriver med øyene *få de til å se større ut* Trenger ikke handle om sjalusi når man kommenterer andres utseende
Tøysetipp Skrevet 25. april 2008 #40 Skrevet 25. april 2008 Men, bare det og ikke ha vokst i fra det å kommentere andre sitt utseende ( i negativ retning ) når man har blitt voksen og fått barn. Det er litt trist.
ScaryMama Skrevet 26. april 2008 #41 Skrevet 26. april 2008 Jeg vet ikke hvem det er snakk om, men tror ikke at HI skriver dette fordi hun er misunnelig. Mest sannsynlig er det fordi vedkommende er ulik HI, og vi liker sjeldent det som er ulikt oss selv. Jenter har en tendens til å tro at alt som er negativt er pga misunnelse, og slik er det ikke. Men HI, hva er poenget med et slikt innlegg? Vil du ha bekreftelse på at flere også opplever henne på en negativ måte? Du kan trøste deg med at det er det nok veldig mange som gjør, men heldigvis holder de fleste seg for god til å skrive det her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå