Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hm... Tynn strømpebukse til åpne sko i bryllup, eller ikke?? Syns d er mye finere uten, men bryllupet er nå snart.. Blir litt kaldt og nakent el??
Anne-B. Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det er vel strømebukser med fot som gjelder nå, har jeg skjønt.
Duracella Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Pene strømper er et must til en pen kjole ja. Til en formell og pyntet anledning som et bryllup er det nesten ufint å komme uten. (kanskje det ville vært akseptabelt hvis det var hundre varmegrader på sommeren) Strømpene bør matche skoene, men ikke hvis de er hvite. Hvite strømper er kun for sykepleiere i uniform! ; )
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hæ? Vanlige med fot, ja! Fins jo sånne uten "tå-forsterkning"(el hva d heter), men syns ik d er så fint men..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Da har jeg vært ufin to ganger!! Hehe(riktignok på sommeren da). Bli i tilfelle beige strømper.. Kjolen er ganske sommerlig da.. PS. Hvite strømper hadde jeg ALDRI gått med:D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 snakker vi her åpen tå ala sandaler så er strømpebukse så forbudt og så jævlig white trash at det ikke er mulig å bli værre. uansett om den er uten forsterkning forran!! vil du se ut som du har svømmehud mellom tærne?! Snakker vi peep-toe der bare litt av tærne syens... så går det greit. Du får heller gå ut å kjøpe deg nye sko om det er helt åpen sko... Forøvrig så er det ok å gå uten strømpebukse i sommerbryllup men aldri før 15 may eller memorial day i usa.hehe.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Pene sandaler, helt åpne. Nei, jeg sier jo sjøl at jeg ik syns d er fint med strømpebukse, men så får jeg høre at d ikke går an å gå uten heller. Kjipt å måtte kjøpe nye sko av den grunn. Forrige gang gikk jeg uten, men d var sommeren.
♥Snulder Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Uten strømper er helt greit hvis du har stelt tærne pent, og hvis leggene er pyntlig hårløse og helst ganske brune og fine;=) Men er helt enig i at det er skrekkelig stygt med strømper nedi åpne sandaler!!!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Hehe, ja d er en selvfølge. Jeg har ganske fine tær ser du, hihi. Holder på å ta sol for å bli brun til dagen.. Men men, får se hva jeg gjør nå, srømper i disse sandalene bli ik akuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå