Mamma+2 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har nå møtt en ny mann som nå er min kjæreste.....jeg har en sønn på 7 år- så klart han har ører og øyne åpne...men ikke fortalt noe til han om dette. Alle rundt meg sier hele tiden...at du må skjerme sønnen i det lengste...ikke dra han inn i noe som kan bli kortvarig....+++ jeg skjønner jo det og er enig...MEN når skal man ta sjansen på å la de møtes?? Vi bor så langt unna hverandre at når han kommer hit så er det for helgebesøk.... Vi møtes nå kun i barnefrie helger...men det blir jo kun 2 helger i mnd vi da kan sees..... Tenker jo på sommeren....har introdusert sønnen min i et forhold som røyk etter 6 mnd....det er jo så vanskelig vite om det varer.....i det forholdet så kom det brått på at den nye typen trekte seg ut...hadde ikke gitt meg noe hint på forhånd.... Grubler og tenker...vil ikke at sønnen min skal oppleve at mamma har hatt div kjærester....men man vet jo heller ikke om det er " liv laga" før man ser om han og sønnen min går overens.... Tar gjerne imot deres erfaringer og råd.....
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Den der er ikke lett. Det er jo du som vet best. Kanskje du kan lufte ideen til gutten din. Se hva reaksjonen hans blir om du nevner ny kjæreste. Og tatt det der ifra. Ville nok ikke hatt mannen der på en langhelg første gangen de møtes uansett.
Sololight Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg var alene i 5 år og presenterte sønnen min for 3 kjærester på den tiden. I de 2 første forholdene ventet jeg 4 mnd med å introdusere han, i det siste møttes de omtrent fra dag 1, men han fikk ikke vite at vi var kjørester før etter ca 4 mnd. Vi er fortsatt sammen nå 5 år etter. Altså, i tiden fra sønnen min var 3,5 år til 6,5 år møtte han 2 kjærester som det ikke ble noe alvorlig med, det ble faktisk slutt etter 6-7 mnd. Og vi tilbrakte ikke mye tid sammen med gutten, det var mer en dag i ny og ne. Men GJETT om han husker de da!! Så voldsomt også. Hadde jeg fått velge om igjen hadde jeg nok holdt han utenfor:-) Men der og da føltes det veldig lenge med 4 mnd. Så jeg vet ikke jeg. På et vis er det jo greit å la de hilse på, men kanskje ikke bli en del av familien før man er helt sikker...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Har kjæresten din noen formeninger om dette da? Hvis han har en del tanker og meninger om det, og gjerne vil møte gutten på et grunnlag som du synes er ok, så synes jeg det vitner om at han er ærlig interessert. Både i gutten og i deg og forholdet.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Du kan jo introdusere han som en venn i første omgang så får du sett om de går bra ilag og da etterhvert venne barnet på tanken om at han er kjæresten din;)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 En venninne av mamma hadde en hau av kjærester når sønnen var liten. En dag kom han til sin mamma å sa, mamma nå orker jeg ikke noen nye onkler. Uff stakkars. Jeg hadde nok ventet det leeeengste hadde jeg vært i den situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå