Gå til innhold

Flere som ikke vet kjønnet på babyen?


junihjerte

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i juni (spennende å se hvilken dato babyen kommer:), men vi vet ikke kjønnet. Var på 2 rutineultralyder i uke 17- 19, men jordmor kunne ikke se kjønnet. Har lurt litt på å ta en privat ultralyd nå mot slutten, men er veldig i tvil på det. Er jo veldig spennende å få vite kjønnet når barnet fødes da?:) Selv om det kunne vært kjekt ift innkjøp, blir mye hvitt, brunt og kaki.. Flere som ikke vet, men som tenker litt frem og tilbake? Blir jo så nysgjerrig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på privat ultralyd i uke 26 og da fikk vi hør at hu va 80% sikker på at d var en jente.....

Men jeg drømmer heletiden at d er en gutt å alle som har sjett bilder sier d ligner på pappan sin å storebroen å at d likner en gutt + at jordmor sier at d er typisk gutt.....

Sååååå, vi er litt spent for å si d sånn......

Skal på ny ultralyd nå på Tirsdag så skal bli arti å få hør om de ser d da.....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig bestemt oss for å be jordmor om å se etter hvilket kjønn det er da vi var på ordinær ul i slutten av januar, men vi glemte det rett og slett. Vi tok det som et tegn på at vi ikke skal vite om det er gutt eller jente og har bestemt oss for at vi ikke skal forsøke å finne det ut før babyen kommer til verden.

Fikk en ul til nå for ikke så lenge siden, pga mulig vannavgang, og da ga vi beskjed om at vi ikke vet hva det er og at vi ikke vil vite det. Nå ruller jeg over i 33.uke i morra, så det er ikke så vanvittig lenge igjen å vente. Utrolig nok har jeg ikke vært så altfor nysgjerrig på hvilket kjønn det er heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 23.juni og vi vet ikke om vi får jente eller gutt :o) vi har en gutt og jente fra før,så vi ville at det skulle være en overraskelse!! men er kjempenysgjerrig,-det må jeg innrømme. men syns at fødselen blir litt mer spennende når vi ikke vet :o) de fleste jeg kjenner som er gravide vet hva de får. men nå er det bare 8 uker igjen og gleder oss kjempemye til babyen kommer og vi får vite om den aktive i magen er ei lita prinsesse eller en prins :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke hva slags kjønn babyen har. Vil vente i spenning til fødselen:)

Visste ikke på det på den forrige heller. Spiller ingen rolle hva det blir bare babyen er frisk. Også får man jo så mange gaver m både det ene og andre at det er ikke noe å stresse med. Om man har rosa eller blått.

Det tenker jeg i hvert fall.....

 

Og det er ikke 100% sikkert på UL heller....

Kanskje på 3D UL, hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var en jente(fikk vite det på ul) men så gikk vi på en ul til og da sa de gutt så jeg vet ikke hva vi venter hehe..spennende syns jeg:)men litt dumt for vi har bare rosa klær nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ul i uke 18, da kunne de ikke se kjønnet. Men hun trudde kanskje det kunne være jente siden hun ikke så noe, men det var hvis hun tippet. Var på privat ul i uke 22, kunne fortsatt ikke se noe. Men hun trudde kanskje ikke at det var noe lyseblått i vente. Var på ul i uke 30 begrunnet lite bevegelse, de kunne ikke se kjønn da heller. Så vårt lite barn ønsker virkelig at dette skal være en overraskelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...