Gå til innhold

Og da var kjolen i boks,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er egentlig veldig deilig, for det har stresset meg litt. MEN syns nesten det er litt "skummelt" jeg da, tenk om jeg egentlig skulle ha valgt den andre som vel egentlig var ca like fin og tenk om jeg ikke syns den er såå fin allikevel når dagen er der og tenk om kjærsten min ikke blir så imponert som han burde bli og tenk om tenk om.....

Sånn, da har jeg i alle fall fått det ut.

Og til info er jeg ansolutt ikke noen "dilledame", men denne kjolegreia ble en litt stor greie i hodet mitt allikevel... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen - deilig å ha det unnagjort. Blir nok så bra så :-)

Skrevet

Sånn har jeg det også. Kjøpte kjole i januar og skal gifte meg nå 24.mai.

Ene øyeblikket gleder jeg meg til å ha på meg kjolen mens det andre øyeblikket angrer jeg på kjøpet. Skal ikke være lett.

Jeg er også så dum at jeg sitter å ser på kjoler inne på finn og andre setder

Skrevet

Ha, ha junijenta, det var som jeg skulle beskrevet meg selv om dagen. Har til og med fabla i halvsøvne om at jeg ville blitt myye finere i den kjolen jeg ikke valgte ;-D

Men det blir vel bra uansett vel - håper jeg ;o)

Skrevet

Samme her, sto mellom to kjoler til slutt. Damen i brudesalongen sa noe lurt som fikk meg til å ikke angre på valget.. -alle de andre og din kommende mann vet ikke at du har prøvd andre kjoler og kan sikkert ikke se for seg deg i andre enn den du har på deg.. Det er jo ikke slik at bryllupet blir mindre perfekt hvis du ender opp med den ene istedenfor den andre.

For min del handler det nå om å være så rank som mulig og ha en god holdning på den store dagen, det sier mer enn hva kjolen koster og ser ut! Vær stolt av deg selv og vis at du selv synes du er fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...