3 fra før Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei! Skulle ikke komt inn her før søndag,men men...Hvordan er formen hos dere?? Andre med termin 21.juli eller rundt det?
Rorrimamma Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Idag er jo du 27+6 så da ska du jo være her Jeg har termin 20. juli. De siste 2 ukene føler jeg å ha blitt blåst opp.. Sliten av ingenting og ser ut som jeg er hoven i ansiktet!! Menmen, overlever Sparker som bare det inni magen. Det var skummelt igår imens jeg så Fritt vilt, skvatt av sparkinga! Hehe... Merker det har begynt å lek litt fra brystene om natta... Enn du?
Gjest mooby85 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hei=) Jeg har termin 21.juli. Skal ikke hit før sødag egentlig nei:) Bare snoker litt innpå her. Er 27+6 idag. Formen min er kjempebra egentlig. Eneste jeg sliter med er at jeg synes det er tungt å puste når jeg sitter, og når jeg ligger på ryggen. Men koser meg på sofaen mens jeg ligger på siden.. Hehe.. Favorittstillingen nå Magen begynner å bli stor, og jeg gleder meg til å føde. Håper 3.tri går fort! Lykke til:)
21 JULI =) Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hei hei! Har også termin 21 juli. Formen er egentlig bra om man ser bort fra bekkenløsning og att jeg er blitt 11 kg tyngre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå