giggsi Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Av glede..For 6 mnd siden var jeg sikker på å miste min lille datter.Nå ligger det en frisk og fin unge i sengen og sover.Hun er bare nydelig,og det blideste barnet en kan tenke seg.Satt å så på henne og gråt en liten skvett.I dag er mammaen sliten og huset står på hodet,men hva betyr vel det når jeg kan glede meg over mitt lille mirakel.Aldri hadde jeg trodd at mors kjærlighet til sitt barn var så sterk.Så til alle mødre der ute,gi ungene et ekstra kyss i kveld og kjenn på den gode følelsen det er å være mor.
*1+1=2 små* Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 ja...tenker det hver dag jeg og! Trodde jeg kom til å miste, så denne påsken tenkte jeg spesielt mye på hvor heldig jeg er:D
giggsi Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Ja,det er godt å ta seg tid til det i en travel hverdag.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Ja jeg kjenner følelsen. Det svulmer over noen ganger - følelsene for den lille jenta mi er så sterke. Blir ofte sentimental når jeg ser på henne. Hadde regnet med at jeg ville elske henne men at det skulle føles sååå sterkt, nei det visste jeg ikke. Når jeg ammer henne om natta, holder jeg henne tett inntil meg lenge etter at hun har sovnet i armene mine. Da kjenner jeg varmen hennes og hører pusten hennes og føler meg så heldig. Denne nattestunden nyter jeg. Jeg vet det ikke varer evig og kommer for evig og alltid til å huske følelsen av å holde den lille, varme sovende kroppen hennes i armene mine.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 nå fikk jeg lyst å gå og vekke jenta mi.. Får prøve å holde meg i skinnet og la være... Eeeelsker henne!!!
Bianca83 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Ja det er virkelig helt fantastisk. Tenk for en gave det er å få et barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå