Linus i svingen Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Ja da var jeg inne i min 22pp, hadde el den 4/4 og fikk en liten blødning 14 dager etterpå. Har liksom følt at det er noe på gang i kroppen men det er jammen ikke godt å vite. Var hos legen i går tok ul, og hun mente hun kunne se noe , men var ikke sikker så var på sykehuset i dag og tok blodprøve. SÅ nå er det bare å vente til neste uke, har det endelig klaffet eller er det på an igjen......? Kanskje det finnes en engel????
Mumsemams har født :) Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Åååå, krysser fingrene for at du har en spire der inne.... Fingrene mine -----> XXXXX Jeg har ikm i morgen, venter i spenning...
Linus i svingen Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 lykke til, kanskje det klaffer for oss begge??? Da hadde vi blitt verdens lykkeligste:-)
Mumsemams har født :) Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Ååå, takk!! Håper på det! Er så kvalm og uvel i magen i kveld - men tror bare det er fordi jeg gruer meg til å teste i morgen... Eller kanskje er det "tanta" sin feil.. Huff, det vil i så tilfelle bli en dårlig start på helga å våkne med den i morgen :-( Nei, vi får bare håpe på plusser og spirer og voksende mager...kommer nok til å drømme om det i natt tenker jeg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå