Lykkeli! Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Har så masse vann i kroppen!! Beina mine har store buler, de ser ut som en gammel dame sine bein!!! Leggene er store som tømmerstokker. Det prikker i fingrene og ansiktet ser ganske hovent ut... Noen andre????
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 har det litt slik jeg og... lagt på meg to kilo på to dager... det sa bare pang med masse vann... føler meg som en ballong..
Tante Bassa Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Uff, jeg har ikke ankler lenger. Leggene går liksom rett ned i føttene....
NemiW og Ravn Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Sånn er det med meg også. Hovna opp masse de siste to dagene spesielt. Har kanskje noe med varmen å gjøre, i tillegg til at det jo er normalt på slutten av svangerskapet. Men så slitsomt! Umulig å få på seg sko jo..
Lillen78 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Kom plutselig mye vann rundt anklene mine også en dag! Kommer i løpet av dagen når jeg er på jobb. Litt merkelig å kjenne at skoene jeg tok på meg om morgenen blir trangere og trangere. Har måtte invesetere i sko som er ett nr større enn de jeg går med til vanlig. Heldigvis gjør ikke vannet i kroppen vondt! det skal vi være glade for!
Slæsh84 Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Her går eg kun i crocks sko. Mine sko passer ikke lenger... Har vondt under,oppå føttene å de er kjempe hovne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå