Gå til innhold

Noen som har vært på Bornholm her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

anbefales det for barnefam?

overnatting?

aktiviteter og serverdigheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der som 10-åring. Syntes det var noe kjedelig ferie da øya har lite aktiviteter og severdigheter for den aldersgruppa. Vi syklet mye turer da :)

Skrevet

Men det kan jo ha endret seg på 20 år også da...he he ;o

Skrevet

dytter!

Skrevet

Kjøp det siste Kamille. så står det om Bornholm der. :)

Skrevet

hehe vet det, derfor jeg spør!

Men der sto det jo bare om det badehotellet, Tenkte mer på en familievennlig campingplass med utleie av hytter, feriesenter, eller noe i den duren jeg

Skrevet

synes det var nydelig der. husker ikke helt hvor vi bodde men var rett ved stranden og den var helt fantastisk. vi koste oss veldig, var mange barnefamilier der. camping har jeg ikke peil på, men spiller dere golf var det mange tilbud. vannet er en smule kaldt og det kan blåse en del, så hadde dratt i juli/august.

Skrevet

Vi hadde en fantastisk tur til Bornholm da eldstesnuppa var 2 år. Vi hadde med bil og bodde i ferieleilighet i Allinge. Husker ikke hva det het, men helt ok. De hyggeligste byene var Gudhjem og Svaneke, et hyggelig hotell her er nok midt i blinken. Det er fantastiske strender på sørkysten men litt kaldt i vannet. Det er en liten fornøyelsespark/badeland/dyrepark midt på øyen. Mest egnet for de under skolealder. Midt i blinken for 2 åringer ihvertfall. Ellers var vi på en sukkertøyfabrikk og en gammel borg samt maaange glassblåserier. Skikkelig hyggelig syntes vi. Mange gode restauranter og hyggelige kafeer også. Akkurat passe stor øy til at vi fikk sett hele i løpet av en uke. Synes det var supert for barnefamilier, men kanskje ikke med tenåringsbarn?

Skrevet

Der er det helt fantastiskt!!!!! Du finner ikke flottere sted i Skandinavia. Anbefales sterkt!!!

Skrevet

jentene er 5 og 7 år gamle. Vi voksne golfer ikke. Tror dere det kan bli kjedelig da?

tenkte å reise siste uka i juli. Hvis dere kommer på noe mer så gi beskjed:o)

ellers tusen takk for svar!!

Skrevet

Da jeg var barn, ferierte vi på Bornholm 3 år på rad. Et virkelig flott sted. Det første året bodde vi litt utenfor Rønne og de to andre årene bodde vi i Nexø. Husker ikke hvor gammel jeg var, men tipper jeg gikk3, 4, og 5 klasse på barneskolen. Broren min er tre år eldre enn meg og han koste seg også. Mamma og pappa leide sykler til oss, så vi utforsket øya litt på egenhånd. Hvite sandstrender rundt hele øya. Skandinavias svar på syden =)

Det var et badeland der også som var kjempefint.

Kunne absolutt anbefalt å reise dit, og det er noe jeg kommer til å ta med min familie på når barna blir litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...