frøken blå Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Rett og slett etter hvem som er kjekkest! - dagfinn lyngbø - thomas gjertsen - jens stoltenberg - jahn teigen (woow!!) - håvard tvedten - johan golden - kronprins håkon magnus - andreas torkildsen - petter stordalen - harald rønneberg Hheheh.... huffameg! Jaja, jeg vet desidert hvem som er på sisteplass, men ikke resten av linja.... BRING IT ON!! (",) (og til dere som lurer, JA.... jeg kjeder meg og har lite å gjøre på!) Haha!!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 1 andreas torkildsen 2 håvard tvedten 3 jens stoltenberg 4 dagfinn lyngbø 5 thomas gjertsen 6 harald rønneberg 7petter stordalen 8 kronprinsen 9 golden 10 teigen
My little girl_ Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Håvard tvedten;) Klar 1.plass!! Andreas Torkildsen Harald Rønneberg Thomas Gjertsen Kronprins Håkon Petter Stordalen Jens Stoltenberg Johan Golden Jahn Teigen.. Må si jeg er litt usikker på resten egentlig;P
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Håvard Tvedten Andreas Torkildsen Thomas Gjertsen Jens Stoltenberg Kronprins Håkon Harald Rønneberg Johan Golden Petter Stordalen Jahn Teigen Tror jeg da... er i grunn ikke noe fan av noen av dem!
frøken blå Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 her blir det: tvedten (som pokker meg skal gifte seg med guri! hyyyyyl!) torkildsen gjertsen lyngbø krompen rønneberg stoltenberg resten er pjuk, med teigen på 10.plass, hihi....
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Thomas Gjertsen Andreas Torkildsen Håvard Tveten Harald Rønneberg Dagfinn Lyngbø Petter Stordalen Johan Golden Kronprins Håkon Magnus Jens Stoltenberg Jan Teigen
Little P & D Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 9dagfinn lyngbø 5thomas gjertsen 8jens stoltenberg 10jahn teigen (woow!!) 1 håvard tvedten 7johan golden 6kronprins håkon magnus 3 andreas torkildsen 2petter stordalen 4harald rønneberg
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Dagfinn Lyngbø Andreas Torkildsen Harald Rønneberg Håvard Tveten Thomas Gjertsen Johan Golden Kronprins Håkon m Jens Stoltenberg Petter Stordalen Jan Teigen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå