Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Vår 15 mnd gamle gutt sover ynker seg og surver i halvsøvne så og si hele kvelden og natta. For det meste pga at smokken har falt ut eller han ikke har bamsen sin. Sånn har det vært siden han var bitteliten, så jeg vet det ikke er en periode. Det er ganske slitsomt å løpe til og fra hele tiden! Vi har prøvd å la han surve litt siden han jo ikke egentlig er våken, men det ender bare med at han våkner til slutt. Å avvenne med smokk og bamse tror jeg ikke er aktuelt, det er jo kosen hans..... Er han veldig sliten en kveld kan han sove 4-5 timer uten at vi hører noe, men det er sjeldent. Noen som har opplevd at sånt har gått over av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Har dere sprinkelbeskyttelse dere kan dytte litt ned i madrassen for å hindre at ting faller ut? Selv er jeg ikke så veldig glad i å høre på at lillegutt gråter så vi har alltid gått opp umiddelbart, men nå går jeg ikke inn på rommet, bare står i døra, sier god natt og venter litt (evt til han sovner) før jeg går. Ikke noe henting av smokk eller bamse (han kastet det ut med vilje). Bretter dyna over, henter smokk og bamse når han har sovnet igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå