jente+gutt+? Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er 7+1 i dag, begynte på mandag kveld med brunlig utflod, fikk komme til UL på tirsdag og så da et hjerte som slo. Den brunlige utfloden bare fortsetter og jeg klarer jo ikke la være å bekymre meg. Skal til ny UL om 10 dager. Noen som har opplevd noe lignende?
penny lane Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hei.Jeg hadde det samme som deg for 2.5 uke siden. Jeg fikk komme på ultralyd med en gang,men da var jeg bare 5 uker på vei så det var vanskelig å se noe som helst. Fikk sett hjertet uken etter. Men så kom utfloden tilbake og jeg ble kjempe lei meg. Det var ikke mye, men fikk merke det ved toalettbesøk. Dette gav seg etter 4 dager. Legen min ville sjekke at alt ar ok på ultralyden igjen, og det var det. Så nå har jeg bare sagt til meg selv at jeg må roe meg ned og ta ting som de kommer.Dersom du så hjertet slå på tirsdagen er jo sjansen kjempe stor at alt er ok.Du må jo bare tenkte sånn. Og dersom utfloden ikke gir seg, snakk med legen din igjen, så får du få sjekket det. Det nytter ikke å uroe seg så sykt mye. Jeg vet at 10 dager virker lenge, men alt er sannsynligvis helt fintfint.Prøv å tenke positivt! Masse lykke til...jeg vet akkurat hvordan du har det.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 heisann;) jeg hadde brunlig utflod fra uke 6 til 14 sist jeg var gravid,.. og her springer det rundt meg ei frisk å rask jente på 13 mnd:) det går nok br skal du se.. men kjempbra at du får oppfølging med ul:D
LabbogLine Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hei. jeg har hatt det akkurat likedan som deg. Har hatt spotting en 3-4 ganger siden uke 6, er nå 8+4... Var på ul igår, og der var det full aktivitet og rørelse så alt var bare bra:) men gynekologen spurte om noen hadde tatt en GU på meg for å sjekke det? og det var det jo ikke, så hun sjekket det med det samme og jeg har visst en lett blødelig livmorhals:) Veldig godt å få en forklaring på det. Blir jo helt hysterisk når man opplever noe sånt. Hun sa også at det er lettere med småblødninger pga at blodgjennomstrømningene der nede er så store nå når vi er gravide:) men så lenge jeg ikke begynte å blø friskt blod så skulle jeg ta det helt med ro
LabbogLine Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Oi, er visst lenge mellom jeg er her inne ser jeg. Er i uke 8 nå, ikke 6:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå