Gå til innhold

Teutonia Spirit s3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg denne sportsvogna i dag.

Synes kalesjen er litt "slapp", skal den være sånn? Blir liksom liksom liggende nesten litt over ansiktet når hun ligger helt bak i den.

Er dere forresten fornøyd sånn ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sånn med den jeg hadde å. Jeg var ikke fornøyd med den og har kjøpt meg annen vogn i steden, skal selge teutoniaen..

Skrevet

Kan jeg spørre, hva gjorde at du ikke var fornøyd?

Takk for svar:-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne vognen, har prøvd mange andre vogner med førstemann og det er denne jeg faller på, nå venter vi nr 3 og jeg har ikke planer om ny vogn, bare kjøpe hardbag. OM vi ikke trenger søskenvogn da.

Skrevet

Jeg synes sittedelen er alt for kort og trang, vognen tipper lett når ungen sitter mot deg, utrolig vanskelig å kjøre vognen på snø bla..

Kjøpte meg ny simo vogn i steden og har brukt den en stund nå før jeg brukte s3 vogna en liten tur med guttungen på 2 år oppi og det så ikke serlig behagelig ut oppi der for han i forhold til simon nei.. Så trangt ut med andre ord. Men vognen skal ha det at den er veldig god å trille når det ikke er snø og den er også veldig lett å trille :)

Skrevet

Ok, det er vel sikkert litt smak og behag. Jeg har hatt Bugaboo, og er nå overlykkelig for å ha en litt mer "stabil" vogn, i tillegg til at den er større slik at hun får bedre plass til å sove.

Men som sagt, litt "slapp" i kalesjen...Mamma til to gutter, er kalesjen din slik også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...