MissMatch Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har kjøpt meg denne sportsvogna i dag. Synes kalesjen er litt "slapp", skal den være sånn? Blir liksom liksom liggende nesten litt over ansiktet når hun ligger helt bak i den. Er dere forresten fornøyd sånn ellers?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Er sånn med den jeg hadde å. Jeg var ikke fornøyd med den og har kjøpt meg annen vogn i steden, skal selge teutoniaen..
MissMatch Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Kan jeg spørre, hva gjorde at du ikke var fornøyd? Takk for svar:-)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med denne vognen, har prøvd mange andre vogner med førstemann og det er denne jeg faller på, nå venter vi nr 3 og jeg har ikke planer om ny vogn, bare kjøpe hardbag. OM vi ikke trenger søskenvogn da.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg synes sittedelen er alt for kort og trang, vognen tipper lett når ungen sitter mot deg, utrolig vanskelig å kjøre vognen på snø bla.. Kjøpte meg ny simo vogn i steden og har brukt den en stund nå før jeg brukte s3 vogna en liten tur med guttungen på 2 år oppi og det så ikke serlig behagelig ut oppi der for han i forhold til simon nei.. Så trangt ut med andre ord. Men vognen skal ha det at den er veldig god å trille når det ikke er snø og den er også veldig lett å trille
MissMatch Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 Ok, det er vel sikkert litt smak og behag. Jeg har hatt Bugaboo, og er nå overlykkelig for å ha en litt mer "stabil" vogn, i tillegg til at den er større slik at hun får bedre plass til å sove. Men som sagt, litt "slapp" i kalesjen...Mamma til to gutter, er kalesjen din slik også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå