høstbarn:) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Han er 15 mnd, og nå har han feber. Han har litt stram ånde til vanlig, men nå er det verre. Har han vondt i halsen da eller? Er det vanlig at små barn har dårlig ånde eller? Litt lost på dette punktet...
♥Snulder Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Mine barn får det jeg kaller "feberånde".... Kommer gjerne i forkant og mens de er syke.
Little P & D Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Synes jenta mi på 4 mnd nesten alltid lukter gulp og tran av ånden hennes.
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 magnus har og dårlig ånde av og til. Fikk beskjed om at det kunne være forbrenning av mat...?? Har begynt å pusse tunga hans hver kveld når vi pusser tennene, det har hjulpet litt..
høstbarn:) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Syntes ikke han luktet rart før han sluttet å amme..... Men kanskje det er feberånde han har nå ja, stakkar liten, full i feber,- ingen andre symptomer,- så vanskelig å vite hva som feiler han. Han forteller meg jo ingenting;)
høstbarn:) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2008 Hehe, pusse tunga! Jeg er jo kjempefornøyd med at vi klarer å pusse tennene, han gaper ikke akkurat opp. Men kan jo alltids prøve,- det blir nok ikke populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå