Gå til innhold

Dere med rokkering....bruker dere den hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere resultater?

Fikk min i dag, og gleder meg til å begynne å rokke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja bruker min daglig og har faktisk minket fra 107 til 102 cm på det "bredeste" stedet. Har brukt den daglig i 2 uker og fulgt oppskrifta med svært forsiktig start. Nå klarer jeg 5 minutter i slengen. men tar heller 3 min i slengen og 4-6 ganger pr dag. Men enkelte dager blir det til 5 min 1 gang. Har et gedigent blåmerke i ene sia da, men det gjør ikke så vondt lenger. Sliter endel med teknikken

Skrevet

Jepp, begynner å få resultater nå. Teknikken satt fra første stund, kan stå å rokke veldig lenge uten å miste den. :o)

Skrevet

neei.. Var ivrig i begynnelsen-sikkert bare fordi jeg ikke fikk det til i begynnelsen og nektet å gi opp.

Vi bor i en liten leil, rockeringer er jo såå stor så den setter jeg i boden, og har glemt den helt ut hele denne uka. Men den skal frem igjen i morgen og brukes hver dag fremover nå.

Hvor lenge er det egentlig de anbefaler at vi driver på hver dag?

Skrevet

Nå har jeg ikke målt cm, men bruker den daglig og får plutselig på meg bukser som ikke har passet rundt magen på evigheter, de fleste jeg kjenner har kommentert at midjen er blitt smalere å, så ser jo ut til at den funker:) Har enorme blåmerker dog, men er vel verdt det:)

Skrevet

Hvor lenge holder du på da når du bruker den?

Har aldri fått noen blåmerker jeg. Kjenner at jeg får vondt i området rundt nyrene, men blåmerker har jeg ikke fått enda. Må viist skjerpe meg gitt. Neste mål blir blåmerker;o)

Skrevet

1-3 min pr dag den første uken

3-5 min daglig den andre uken

5-10 min etter 2 uker 1-2 ganger daglig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...