Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Eller hvordan fungerer det i forhold til en stor kommunal bh?
Lovemelikeyoudo Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 kommunal ansatt person passer 3 barn i hjemmet sitt. (0-3år) har samme rutiner som en vanlig b.hage, og møter andre fam.b.hager flere ganger i uken.fam.b.hagn får pedagogisk veiledning minst en gang i mnd. om personer som har fam.bh er syk eller skal ha ferie, må barna inn i en base, den er som en vanlig barnehage, men det vil variere hvem barn som er der. Snuppa mi gikk i fam.b hage og vi var super-fornøyd!! men det finnes vel forskjell i standar som i alle vanlige barnehager
Lovemelikeyoudo Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 de hadde gym hver mandag i en gymsal, bydelshus hver onsdag og fast turdag
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Ok. Likte bare ikke helt det med at det bare er en person.... Fikk tilbud om 60% plass til min fra høsten... Og bare 3 barn... hmmmm
Sabina og gjengen Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Det er jo fler som driver barnehage sammen da, da er det 2 voksne og litt fler barn, i sønnen min sin er det tilsammen 4 barn. 1-3 år. Sønnen min stortrives, han er alltid blid og får masse oppmerksomhet fra den voksne i bhg, hun har jo tid fordi hun har få barn å ta hensyn til. Jeg mener det var det beste for min sønn å starte i en familiebhg med tre andre barn, han startet da han var 12 mnd og hadde nok med å bli kjent med det å gå i bhg, være sammen med andre barn og bli kjent med de.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 ok. Han er 18 mnd når han begynner, så er jo litt eldre. Er kanskje best med lite folk også. Hmm, fikk ikke med meg navnet på barnehagen, håper jeg får noe skriftlig så jeg kan se en evt hjemmeside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå