Mumsemams har født :) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Har IKM i morgen. Fikk en slimklump i ettermiddag, hva i all verden er dette? Blir jo så forvirra av alt jeg leser her inne at jeg skjønner verken opp eller ned på noe som helst :-D Har vondt i magen (oppblåst og så er det akkurat som det trykker i underlivet), men det kan jo være TR som er på vei. Sist fredag/lørdag blødde det litt, lurte på om det kanskje kunne være festeblødning, litt sånn først rødt og så rosa/lysebrunt (ikke så mye at jeg trengte bind, bare truseinnlegg og knapt nok det). Noen som har noen erfaringer å dele - eller synspunkter?! Forvirret nå!!
hope<3<3 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Dette vet jeg heller lite om..men jeg dytter for deg!!!
Mumsemams har født :) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Takk for dytten Tingelinge :) *dyttelitt selv også*
Mumsemams har født :) Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 *dytt* Noen som kan hjelpe meg med et svar???! Føler meg helt lost etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå