kungfupanda Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg må nok vente hvertfall to år til med å få barn, vært babysyk i over ett år nå. Kommer begge til å være over 30 da vi starter prøvingen.... Er så redd for å ikke bli gravid. Men må vel bare vente da...jeg maser en god del på han da. Snufs, et sukk fra meg...trenger trøst fra dere snupper altså
74skytte Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Mannen min var først ikke klar, men var klar da jeg hadde fyllt 30, og han 31. Nå over tre over seinere har vi fortsatt ikke barn. Det viste seg at det ikke var så lett. Nå har vi vært i gjennom det meste, men fortsatt barnløse. Du kan godt si til mannen din at det kanskje ikke er så lett, og at sjangsene minker med alderen, men du må ikke mase for mye. Han må oppriktig ville ha barn før dere setter i gang. Ville bare si at jeg har selv vært i din situasjon. Nå er situasjonen at vi begge vil like mye, men ikke naturen. Lykke til!
Trulte76 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 min også var ikke klar, mere redd for å prøve å få en med meg (litt dårlig erfaring fra tidligere forhold som gjorde det) jeg hadde vært klar over 1 år jeg da. Å ville gjerne ha en felles med han også..ikke hver våre særkulsbarn. Han har et fra før, derfor redd pga erfaringer der..ikke pga barnet, men forholdet og graviditeten med henne osv Jeg sluttet å mase..han sa faktisk vist jeg forsatte å mase så kom han til å sterilisere seg så han fikk slutt på den masinga der. Han reiste ut igjenn på sjøen, jeg kuttet helt ut å snakke om babyer. Så sier han til meg i fylla da..de lå i land og hadde seg en fest..jeg har bestemt meg sa han..bestemt deg for hva sa jeg da..du vet hva jeg mener sa han..sa jeg kan være så mye rart det..så han tørte ikke si rett ut hva. Kom hjem igjenn, sluttet å hoppe av (jeg tåler ikke noe prevensjon, prøvd det meste så vi hadde den måten å beskytte oss på) Jeg tørte fremdeles ikke helt å spørre hva han drev på med hehe. Men så hadde han drukket litt cognac en kveld da..så begynte HAN å ta opp evnet. så sa jeg nå var det DU som tok opp dette, og ikke jeg..ja vet det sa han..da sa han at han hadde bestemt seg for å prøve å få en med meg da For han hadde lyst han også, men var litt redd osv..men ville prøve da. Å jeg ble gravid 1. forsøk også. Så det er håp, kjære deg Trudde aldri han ville bli klar noen gang. Så nå sitter jeg her da 22 uker på vei, og har enda ikke gått opp for meg at vi skal ha en baby ilag. Noe som var svært etterlengtet fra min side Så kanskje trikset er å bare kutte helt ut maset om baby? Funka veldig bra for meg. Jeg ble jo så såret da han truet med å sterilisere seg. Men 1,5 mnd etterpå var jeg jo gravid og planlagt. Ikke rart jeg sliter med å virkelig tru at jeg faktisk skal ha en baby igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå