Little P & D Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Da mener jeg støvsuging, vasking, tørking av støv.. hele pakka??
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 tørke støv og støvsuge ca to ganger i uken. hele pakka ca en gang i uken.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Aldri... (men vaskedamen gjør det hver fredag)
SkravleFruen Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 "Tar huset" hver fredag! Skifter på sengene hver 14.dagene/ved behov. Lufter hver dag. Vasker klær ved behov, går som oftest en maskin per dag Vasker badet 1 gang utenom fredagen Støvsuger eller mopper ca annenhver dag
-MtG- Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 SkravleFruen- Får du tid til noe annet enn å vaske og ordne i huset egentlig?
Little P & D Skrevet 25. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2008 Mannen min mener leiligheten må vaskes i hvertfall annenhver dag.. så jeg måtte forske litt på hvor ofte andre vasker. Han minner meg litt om Bree i frustrerte fruer noen ganger:) Hehe.. men så lenge han vasker er det greit:)
hurra og hei! Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Si meg - arbeider dere utenom hjemmet? Her vaskes det på langt nær så ofte. Jeg rydder hver kveld og støvsuger nede ca annenhver dag. Men vaske, det gjør jeg sjelden oftere enn ca. hver tredje uke. Og det ser da alltid greit ut her! Men vi arbeider begge to og har mye som skjer utenom, så det begrenser seg i grunnen selv:)
Brenda med 2 ute Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Hver Fredag er det storvask. Da er det alt som vaskes, nytt sengetøy etc. Ja, the works Støvsuger tre ganger i uka og badet gåes over to ganger i uka. Det er rent og ryddig...alltid!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Tar huset en gang i uken. Støvsuger to ganger i uken. Rydder hver dag - mye!
SkravleFruen Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 -MtG- Effektivitet, kjære deg ;-) *en kjapp en mens jeg strikker* - så får en tid til alt !!! :-D
Fomle med nurk! Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 her har jeg ingenting og stille opp med!!! Håper det bare er vaskekjærringene som svarer her:)
Mammapudding Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Prøver å få vasket 1 gang i uken, men som oftest blir det bare støvsuging hver fredag og vask 2.hver uke ca..Men i dag har jeg ikke støvsugd en gang! Gidder ikke:)
Monica Geller Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 I en drømmeverden så vasker jeg en gang per uke, i hvertfall en gang hver 14.dag... I den virkelige verden, ja så er jeg redd det ofte går nærmere tre uker mellom hver gang jeg vasker.
Gemini77 Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 Jeg gjør det veldig sjeldent... Men vaskedama gjør det hver uke!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 Støvsuging: hver 2. dag Bad: 2 ganger i uken Støv: 1 gang i uken ca
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 25. april 2008 #18 Skrevet 25. april 2008 vasker hele huset hver 14. dag- å da er jeg grundig! Ellers så støvsuges det her ca annenhver dag, bad og do vaskes over 2-3 ganger i uka. Er ganske nøye når det gjelder huset, men det kan se riktig så bombet ut til tider!!
fox`y Skrevet 25. april 2008 #19 Skrevet 25. april 2008 støvsuger,vasker do,servanter og mopper gulv vær dag,støvtørking vær 2 dag og hele pakka 2 ganger i uka:)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 25. april 2008 #20 Skrevet 25. april 2008 Vasker huset hver fredag (men av og til hver 14 dag) Støvsuger gjør jeg omtrent hver dag Bad vasker jeg 3 ganger i uken (alt utenom gulvet da)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 25. april 2008 #21 Skrevet 25. april 2008 Do og Vask vasker jeg hver dag...er nødt til og ha det rent på do hele tiden...!!!!
Tropical Island Skrevet 25. april 2008 #22 Skrevet 25. april 2008 Vaskedama vasker hver 14.dag. Hvis jeg skal ha besøk den uka hun ikke er her så tar jeg det lett selv.
hit og dit Skrevet 25. april 2008 #23 Skrevet 25. april 2008 Heile pakka har me hushjelper til å gjer ein gang i veka. Ellers så støvsuger me anna kvar dag (kvar dag no i røyteperioden til bikkja) og så vasker me gulvet ein eller to ganger i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå