Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere huset?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg støvsuging, vasking, tørking av støv.. hele pakka??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tørke støv og støvsuge ca to ganger i uken. hele pakka ca en gang i uken.

Skrevet

"Tar huset" hver fredag!

 

Skifter på sengene hver 14.dagene/ved behov.

Lufter hver dag.

Vasker klær ved behov, går som oftest en maskin per dag

Vasker badet 1 gang utenom fredagen

Støvsuger eller mopper ca annenhver dag

 

 

Skrevet

SkravleFruen- Får du tid til noe annet enn å vaske og ordne i huset egentlig?

Skrevet

Mannen min mener leiligheten må vaskes i hvertfall annenhver dag.. så jeg måtte forske litt på hvor ofte andre vasker. Han minner meg litt om Bree i frustrerte fruer noen ganger:) Hehe.. men så lenge han vasker er det greit:)

Skrevet

Si meg - arbeider dere utenom hjemmet? Her vaskes det på langt nær så ofte. Jeg rydder hver kveld og støvsuger nede ca annenhver dag. Men vaske, det gjør jeg sjelden oftere enn ca. hver tredje uke. Og det ser da alltid greit ut her! Men vi arbeider begge to og har mye som skjer utenom, så det begrenser seg i grunnen selv:)

Skrevet

Hver Fredag er det storvask. Da er det alt som vaskes, nytt sengetøy etc. Ja, the works

Støvsuger tre ganger i uka og badet gåes over to ganger i uka.

Det er rent og ryddig...alltid!

 

Skrevet

Bree for president!

Skrevet

Tar huset en gang i uken. Støvsuger to ganger i uken.

Rydder hver dag - mye!

 

Skrevet

-MtG- Effektivitet, kjære deg ;-)

 

*en kjapp en mens jeg strikker* - så får en tid til alt !!! :-D

Skrevet

her har jeg ingenting og stille opp med!!!

 

Håper det bare er vaskekjærringene som svarer her:)

Skrevet

Prøver å få vasket 1 gang i uken, men som oftest blir det bare støvsuging hver fredag og vask 2.hver uke ca..Men i dag har jeg ikke støvsugd en gang! Gidder ikke:)

Skrevet

I en drømmeverden så vasker jeg en gang per uke, i hvertfall en gang hver 14.dag... I den virkelige verden, ja så er jeg redd det ofte går nærmere tre uker mellom hver gang jeg vasker.

Skrevet

Jeg gjør det veldig sjeldent...

 

Men vaskedama gjør det hver uke!

Skrevet

Støvsuging: hver 2. dag

Bad: 2 ganger i uken

Støv: 1 gang i uken ca

Skrevet

vasker hele huset hver 14. dag- å da er jeg grundig! Ellers så støvsuges det her ca annenhver dag, bad og do vaskes over 2-3 ganger i uka. Er ganske nøye når det gjelder huset, men det kan se riktig så bombet ut til tider!!

Skrevet

støvsuger,vasker do,servanter og mopper gulv vær dag,støvtørking vær 2 dag og hele pakka 2 ganger i uka:)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Vasker huset hver fredag (men av og til hver 14 dag)

Støvsuger gjør jeg omtrent hver dag

Bad vasker jeg 3 ganger i uken (alt utenom gulvet da)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Do og Vask vasker jeg hver dag...er nødt til og ha det rent på do hele tiden...!!!!

Skrevet

Vaskedama vasker hver 14.dag. Hvis jeg skal ha besøk den uka hun ikke er her så tar jeg det lett selv.

Skrevet

Heile pakka har me hushjelper til å gjer ein gang i veka. Ellers så støvsuger me anna kvar dag (kvar dag no i røyteperioden til bikkja) og så vasker me gulvet ein eller to ganger i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...