Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Vi har pause og jeg vil skrive et brev om hva jeg føler er viktig for at det skal fungere mellom oss.Hva syntes dere er det viktigste?Hva savner du i forholdet?Hva vil du at han skal forandre på?Hva er vanlig i et forhold?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 For meg er det viktig at vi er ærlige mot hverandre.. Kommunikasjon er en undervurdert greie. Når jeg er sur, så sier jeg hvorfor, og prøver å tenke om det er noe som kan roe meg... Han er likedan. Som oftest roer vi oss ganske lett. Det andre er at vi er likestilte... Jeg er ikke hans husmor eller mor for den del.. Husarbeid skal deles på, jobber med at han skal se hva som trengs å gjøres, ikke bare gjøre "som han får beskjed om" Det å være kjærester. Går aldri om morgenen uten et realt kyss, ta mye på herandre og både vise og gi uttrykk for hvor glad jeg er i ham og hva jeg liker ved ham.... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Det viktigste for meg er å ha en som kjenner alle mine sider, også de dårlige, og som er glad i meg, også når jeg er umulig. En som gjør meg til en bedre person, og som jeg gjør til en bedre person. En jeg kan diskutere alt mellom himmel og jord med, som jeg ikke trenger å være redd for å si hva jeg tenker til. En som elsker meg slik jeg er. En som tenker på at vi skal dele fremtiden. Sånn er forholdet til min mann. Jeg stoler 100 % på han. Sex er ikke så viktig, selv om det selvfølgelig er morsomt, det også.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Det viktigste er at han har mye penger, slik at jeg får alt jeg vil ha. Og at jeg er prinsessa hans:o)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 noe som ikke er nevnt - respekt. At begge respekterer hverandre
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Hvordan vil dere at mannen skal være i et forhold da?tenker på oppgaver som familie/barn?
Anne-B. Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Ærlighet og tillit, og at man får støtte. Å vite at den andre er der, selv om man er uenige og krangler.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Respekt Tillit Kommunikasjon Kjarlighet Hmm, hvordan jeg vil at mannen skal vere i forholdet i forhold til barn er jo at skal stille opp paa lik linje med meg, ikke at bare jeg skal hjelpe med lekser og vere med paa forldremoter paa skolen og i bhg, men at vi deler pasa det. Viktig at han prioriterer familien og er med paa aktiviteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå