Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Heisann. Hvordan gikk det på Ul i går da? Jeg er så stolt av meg selv!! Tenk at jeg klarte å la være og spørre etter kjønn... men det var så vidt altså. Er bare kjempeglad nå for at jeg lot være. Ellers var alt helt fint, og det var bare EN! )))) Fikk ny termin 27.sept (hadde 24.sept fra før). Hva var målene på din baby? Hos vår lille: BPD: 44 MAD: 39 FEMUR: 25
Mage igjen Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hei! Så koselig at du "ropte" på meg! Så godt å høre at alt var bra på ultralyden din!! -også så flink som klarte å la være å spørre! Hadde jo bestemt at HVIS jeg skulle få et barn til ville jeg IKKE vite det, visste det jo med de 2 forrige... Tror ikke jeg ville spurt om ikke legen på Volvat hadde forsnakket seg i uke 11... dvs TROR, jeg er jo så nysgjerring atte... hehe... Her var også alt bra, en liten søt og aktiv gutt, og det var ingen tvil at det var en gutt, tror nesten jeg hadde sett det selv også uten å spørre! Vi ble satt 2 dager frem fra 27 til 25 september! Målene hos oss var: BPD: 45 MAD: 42 FEMUR: 27 Ganske likt da! Så morsomt å sammenligne litt! Har du gutter eller jenter eller begge deler fra før?
Mage igjen Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hehe, ser forresten at jeg har en liten tjukkas i magen, våre er jo ganskel like i hode- og lårben- mål, mens min er litt større i forhold til din rundt magen... hehe...
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 He he, så koselig .... Gratulerer så mye med en gutt!! Ja det var bare så vidt jeg/vi klarte å holde oss på UL, men glad i ettertid.... Har fått jente-gutt-jente-gutt før, så følger vi den ruten blir det vel en jente denne gangen.... Ungene er så spente...... Hvor gamle er dine barn? Får vel starte å fore den lille opp, slik at den når igjen din kar...... ))
Mage igjen Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Hehe, motsatt med meg da; Gutt, Jente, gutt.... Eldstemann er 3 år og yngste er 1 og et halvt... går radig her..... Er spennende ja!!! nå som jeg vet det er en gutt går jeg å lurer fært på om han blir mørk som gutten min på 3 er, eller lys som jenta mi er... de er vedlig ulike av utseende, så det blir spennende om han ligner noen av dem, eller er helt ulik begge. Mannen min har veldig mørkt hår, så førstemann ligner på han sånn sett, mens datteren min ligner mer utseendemessig... er så morsomt å fundere litt på hvordan neste blir! Hvor gamle er dine? og ligner de? Blir gøy å følge hverandre videre!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 27. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2008 Heisann En jente på 9 år, gutt blir 8 år om 5 dager , jente 6 år, lillemann på 9 mnd... Bare eldste gutten som har blå øyne etter meg, resten har brune som sin far. Synd å si det, men de er nok mest lik sin far ( he he he - ikke vondt ment mot faren altså, men hadde vært morsomt med en som var mest lik meg). Mannen min er mørk, og jeg er lys. Ungene er vel alle en mellomting på håret. Guttene er noe lysere enn jentene. Ellers er de veldig søskenlike. Det er vel gubben som har sterkest gener her i huset... ( Men kanskje denne gangen?? ja er spennende å se hvem de likner.... Morsomt at du har fått til "en av hver" - altså lys og mørk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå