Gå til innhold

vår i luften - gi meg ditt beste skjønnhetstips :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at etter en lang, våt, støvete, skitten og mørk vinter - så er jeg blitt grå og ufresh og vinterblek. Hva er ditt beste skjønnhetstips? Eller ditt favorittprodukt av hudpleie og sminke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FOOOTBAD! Jeg simpelthen bare eeelsker å ta fotbad, og er det noe som endelig kikker ut av de trange, mørke skoene, så er det tottelottene.

Favorittproduktene er mange; men jeg kan på det sterkeste anbefale Scholl moisourising footcream, footbath og en deilig peeling til føttene!

- og det beste av alt er at du kan lokke gubben/samboer/kjæreste med en fotmassasje, om han masserer dine først.. He he.

Skrevet

Å. så deilig! Hvorfor kan ikke jeg komme på slikt! Hvor får man kjøpt Scholl?

Skrevet

Jeg har gått uten sokker i noen dager nå og innser at fotpleie er et forsømt område. Det også... Jeg tror faktisk mine føtter er så fortapte at jeg skal unne meg en time hos fotpleier. Etterpå - da skal jeg ta fotbad minst ukenlig. Helt sikkert. Tror jeg...

Skrevet

på apoteket.... :-)

Skrevet

tja når man ser ut som et troll og føler seg som en "diger og uformelig deigklump" da er gode råd nesten umulige å få tak i, men jeg slå et slag for en kjapp runde med selvbruningskrem, og et fiffig kvarter med den øyenbrynsnapperen, ellers er jo sex et artig tiltak... alt det andre er bare fryktelig dyrt.

men frisør og fotpleie og hel masasje ... tja man blir glad i alle fall:-)

Skrevet

En hampvott el skrubb, gjerne en skrubbekrem og laaang tid i dusjen:-) Skrubb vekk vinter og gusten hud og frottèr deg god og tørr. Smør deg inn i en deilig bodylotion som du lar tørke godt inn. Spray på brun uten sol og vips så føler du deg brun og lekker med babyhud:-)

Litt glans til håret og litt fresh sminke så er det bare å slå ut håret og sole deg i glansen av beundring;-D

En eldre venninne av meg (nærmer seg 60) ga meg tipset for mange mange år siden. Hun sa at man alltid bør unne seg litt tid på badet på starten av dagen. Stelle seg og gjøre det lille ekstra selv om en ikke skulle på fest. Hun påsto at dagen ville bli en smule lettere om man følte seg fin. Og jammen stemmer det:-) Hyggeligere å se inn i speilet et menneske som har giddet å ta litt godt vare på seg selv, enn et trøtt tryne som ikke skjuler en dritt:-)

Mine favorittprodukter er en god ansiktskrem og en god bodylotion. Er glad i Biotherm sine produkter og har alltid en diger pumpeflaske med enten Biotherm Baume Corps eller Biotherm Lait Corporel. Varierer litt på ansiktskrem, noen ganger velger jeg også Estee Lauder, mange gode produkter der også.

Jeg er ikke en typisk parfymebruker, for jeg synes ofte det blir litt heftig med sterke parfymer, men har alltid Christian Dior`s Eau Svelte stående eller i reisebagen:-) Det er en bodyspray som har pleiende effekt og verdens deiligste reneste duft - lett og rent:-) Har brukt den i sikkert 15 år og fått masse skryt for den duften.

Bruker i tillegg til ansiktskrem, foundation som jevner ut huden (så godt det går an;-) Da bruker jeg også Biotherm Aqua Aquardiance som er for tørr hud. Gir fin fukt og fresh farge. Litt rouge, litt highlighter på øyelokk og under bryn, fyker over med rougen mellom bryn og øyelokk og så mascara. KLAR FERDIG FØLE SEG FRESH:-)

Vet det er mange som mener at sminke er noe tull til hverdags, men vet at jeg selv føler meg mer fresh og vel med litt, men aldri mye:-)

Skrevet

Velstelte negler, både på hender og føtter gir også en god følelse av velvære, spesielt i åpne lekre sandaler og med sommerfargen på kroppen:-)

Skrevet

Men så masse gode tips, da :-) Fra øverst til nederst! Tror jeg skal ha meg en alvorlig shop'e runde i morgen. Først apoteket etter Scholl og så innom parfymeriet... Og så bare pleie seg selv hele dagen - det skal bli kjempedeilig :-)

Skrevet

Kos deg glugg ihel:)

Skulle gjerne hatt en sånn dag jeg også:-) Har faktisk gavekort på massasje, som jeg kanskje burde brukt snart!

Skrevet

Skrubb skrubb, kropp, ansikt, og føtter.

Body Shop har mange gode produkter, de butter/runde boksene, og Clarins har en kroppsolje som er superbra (husker ikke helt navnet,men det er noe med toner)

Til ansiktet bruker jeg Dermalogica i alle varianter, skrubb, øyekrem, ansiktsmaske, booster og dagkrem.

(Bestiller som oftest via E-bay, mye rimeligere enn i Norge, men pass på å handle for under 200 i slengen, så slipper du toll. det blir bare ett produkt i hver forsendelse)

Hårkur er også et must, bruker Redken produkter:):) finner ingen som slår de..

Skrevet

Ja sminke ja..er helt avhenig av foundation, bruker Dior Shculp, utrolig bra dekkeevne, ikke for mye, og har solfaktor. Bestilte også ID Bareminerals via e-bay nå, har hørt så mye positivt om produktet, men ble litt skuffet.

Ellers er solpudder et must ;-) Synes Chanel har de beste produktene.

Maskara fra Lancome, finner ingen bedre.

Kajal og øyeskygger blir det litt av hvert av..

Skrevet

Sminke... det er jeg søren meg ikke mye flink med :-) Masse gode tips du har!

Kan jeg spørre hva du ikke helt likte med I.D pudderet?

Skrevet

Hehe høres ut som den sminkedukka, jeg er ikke det !

Tror kanskje ID pudderen passer best for litt yngre hud ?? men det kan godt være at jeg er så vant med dekkevnen til Dior sin foundation at ID blir litt for lite dekkende, MEN id er etter som jeg har forstått bra for huden, den får puste bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...