Yo&La+spire Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Skal uuuuut ikveld...og skal mixe selv...haha... Har veldig lyst på mojito, men selger de mynteblader på coop da...? Noe annet som ikke krever spesielle ingredienser? Noen sider? Hva er deres favoritt (den kan godt vere selvlaget)?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 de fleste har mynteblader ja. lime, mynte, sukker og rom. nam nam..og litt club soda da.
Anne-B. Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Like deler limejuice, tequila og cointreau = margarita. Nam..
Yo&La+spire Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 oj...glemte å si at det er vodka eg har;) (jaja...i know...mojito med vodka, blæh...men det var på tilbud på duty free;)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Det er drapsforsøk på drinken å skulle lage den med vodka. Skjerpings her... Vodka kan brukes til så mye annet som feks; http://www.barkart.no/ også klikker du på vodka!
Anne-B. Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Vodkadrinker kan jeg ikke noe om, for det drikker jeg ikke. Jeg blir sånn bedøvdfull av det, hehe, assosiasjoner til å være hos tannlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå