Lykketone Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 1) Wish You were here - Pink Floyd 2) Nothing compares to You - Prince 3) A moll konserten, sats 2 - Edvard Grieg hmmm, vanskelig å rangere, men disse tre kommer i hvert fall høøøøyt opp på lista............
*ale* Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 * en perfekt dag- Jokke og valentinerne * Grace- Jeff Buckley * Sticky Honey- Juliette Lewis and the Licks Og maaaaaaaaaaaaaaasnge flere:)
Monajenten Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 * Athlete - Wires * John Mayer - Your body is a Wonderland * David Gray - Late Night Radio Og så en million sanger til.................<3
Bella Swan Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Miserere- The cat empire (absolutt den nydeligeste sangen jeg vett om) Samson- Regina Spector The Crowd- The cat empire
cherry coke Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Grace- Jeff Buckley Enjoy the silence- Depeche mode Bliss-Muse Men det er nå...det varierer nesten far dag til dag=)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 1. Unintended- Muse 2. Perfect day- Lou Reed 3. Wild rose- Nick cave og kylie Åh, nå måtte jeg tenke.. Men ombestemmer meg sikkert om litt.. Vanskelig, dette med musikk.. Sååå mye fint..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå