NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Ei venninne av meg som fikk sjokk i uke 19 på ordinær UL, der var det jammen meg to..Trenger ikke være så rart det, men hun har vært på 3 UL før dette i uke 6, 9 og 12 uten at det ble oppdaget. Synes det er så rart at det ikke synes med en gang. Flere som har opplevd eller hørt om dette? Hun ble jo ganske overasket ja, hadde heller ikke spesielt unormalt stor mage til uke 19 å være.
phantomet Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg var på ul i uke 7, og da så vi tydelig to hjerter som slo...med innvendig ul. Tilbake hos samme lege i uke 12 og det ble gjort innvendig ul. DA så legen bare et foster... Vi visste jo at det var to, men legen fikk ikke sett den andre pga retningen ul hadde. Men ved utvendig ul så vi begge igjen... Jeg har hørt at det kan skje at man ikke ser den ene tvillingen tidlig...men jeg ror ikke det er vanlig lengre med de gode apparatene som blir brukt idag. Jeg hadde heller ikke spesielt stor mage i uke 19, til tross for at dette er mitt tredje svangerskap... Men plutselig var det som om veksten eksploderte rundt uke 20-21...og nå i uke 27 er det ikke mye om å gjøre at jeg er like stor som da jeg jeg fødte begge gangene tidligere...
Simbasa Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg ble innlagt på sykehus i uke 13. Tok da UL der de sjekket spesielt om jeg ventet tvillinger. Gynekologen sa at hun bare så en, men at hun ikke kunne garantere det, siden fosteret enda var så lite at det kunne gjemme seg bak det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå