Millapril Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg tenkte det var greit å være ute i god tid før vi skal til syden i juni og dro av gårde i dag for å ordne med pass. Bildetagningen var jo et kapittel for seg... Erica synes ikke det var noe gøy da mamma forsvant bak den hvite platen man skal holde opp... Og for å få til bilder uten gråteansikt, som jo ikke er lov, og få henne til å se inn i kamera lenge nok, måtte jeg titte ut på siden av denne skjermen. Heldigvis var de greie på politistasjonen og sa de kunne klippe vekk det som synes av meg... Var moro å fylle ut høyde og hårfarge for henne på skjema og jeg gleder meg allerede til vesla får sitt første pass i posten! Så da er det bare å begynne å glede seg til sydentur!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Ja det blir jo moro. Et tips er faktisk å la en fotograf ta bildene. Da kan de plukke det beste bildet i stedet for at en blakker seg på disse automatene, he he. Tipper hun blir kjempesøt på passbilde.
Solstråle72 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Er ikke så enkelt å ta bilder av det små, ihvertfall ikke når det stilles krav til bildene også! Men du ordnet det jo helt fint :-) Tenker det blir moro å få lille jentas første pass i posten!!
Två små trollungar Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hihihi! Ser dere for meg! Vi hadde litt av detsamme med Amanda når vi tok passbilde hos fotograf. Hun hylskrek når fotografen ville at hun skulle LIGGE på gulvet, så det endte med at hun fikk sitte mot et garderobeskap. Og det var ikke helt enkelt å få henne til å ikke gråte, smile eller ha åpen munn og se inn i kamerat... Det endte med passbilde med en tår på den ene kinnen. Kos dere på ferie!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Pass er moro! Synes jeg ser henne, litt sånn "hvor pokker har mamma tenkt seg NÅ da" hehe. Gleder meg til Mia skal ha, men jeg gruer meg litt til bildet. Tror nok vi går for fotograf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå