celodi Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Synes noen har en spennende overskrift,trykker meg innpå,men så var det ikke noe særlig,så orker ikke lese alt som står der likevel... Enn dere andre?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ja, ofte stikker jeg ut igjen etter noen linjer ;-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Leser jo som oftest hovedinnlegget (med mindre det er kjedelig og veldig langt), og om det var interessant leser jeg de første svarene. Men det skal virkelig være en fengende tråd (eller få svar) om jeg gidder å lese alle svarene i tråden.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Samme her. Klikker meg inn, og skumleser de første linjene før jeg avgjør om jeg gidder å lese hele innlegget eller ikke. Synes forresten folk burde bli flinkere til å skrive beskrivende overskrifter. F.eks. i stedet for "Hjelp, kan dere se her?!" kunne det stått "Kan man bake med gjær som er gått ut på dato?" Så slapp man å åpne tråden om man ikke visste, og alle som visste svaret hadde sett hva det gjaldt, så sjansen for å få svar hadde blitt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå