Bare jeg er meg :o) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Flyet går sent på ettermiddagen.Dvs at vi er fremme sent på kvelden/natten der nede. Han 2 åringen min er en rutine gutt som ikke er enkel å få til å sovne annet enn i en seng,hehe., Og hjemreisen.....flyet lander på gardemoen kl 01 om NATTA...*ler* Men kjempe fint hotell vi skal bo på......Gleder meg:o)) Noen som har reist med barn rundt to år på disse tider? Fortell fortell hvordan det gikk?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Vi reiste med en 1-åring til Alcudia. Den ettermiddagen er den verste jeg har hatt:) Men kjempeflott der nede, så se fremover om flyturen blir grusom:)
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Da vi reiste i fjor var lillemann 2 1/2 år. Landet på Mallorca i 1 tida på natten, han sov da vi gikk av flyet, og helt til vi kom på bussen, da var han våken nesten hele den timen det tok å kjøre til hotellet, men da vi kom fram var han akkurat sovnet selvfølgelig.... Var fremme i 3-4 tida. La ham ned da vi kom på rommet, og da sov han til rundt kl 9 på morgenen. :-) Så for oss var det ikke noe problem, men så har han alltid vært lett med tanke på soving, kan sovne hvor som helst, når som helst... :-) Skal reise i september igjen, og da skal vi ha med oss lillesøster som blir 8 mnd der nede... Er ganske spent på hvordan det skal gå....
ariel78 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Vi skal også til Alcudia, reiser om 2 uker:-) Reiste midt på natten når gutten vår var ca 2 år, gikk bra det, holdt han våken og så sov han mesteparten av flyturen. Han har ikke lett for og sovne hvor som helst, men slokna allerede under takeoff, fly virker søvndssende på han..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 sånn er det når vi drar til alanya også. flyet er fremme sent på natta... regner med at det går greit. enten sovner hun på flyet eller så sovner hun vel i bussen på vei til leiligheten!
Mille** Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Vi reiste sånn som dere i fjor, da var snuppa 20-21 mnd gammel. Gjør det ikke igjen for å si det sånn, da betaler jeg heller ekstra for å reise på dagen. Men god tur. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå