dolcevita Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 kom de ikke i dag???? de bruker da komme 25 hver måned...
dolcevita Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 hmm, så merkelig! får jo alltid den 25, eller før hvis den 25 er i helga.. Sitter her alene (gubben bortreist) med 10 kr på konto.. og det er helg... og masse masse regninger på forfall i dag.. grrrrr.. jeg eksploderer snart!
MegOgAlleMine Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 skjønner deg godt!Synes det er merkelig jeg, at de ikke kan ha en fast dato , slik som barnetrygd, uføretrygd eller morstrygd. hva er så vanskelig med foreldrepenger?!
shanty73 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Foreldre penger??? Svangerskapspenger eller kontant støtte??
aanonym Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Det er ikke noe som heter svangerskapspenger. Permisjonspengene heter foreldrepenger. Kontantstøtte er noe annet.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Jeg har alltid fått pengene den 15. Permpengene ja! MEN denne mnd kom de aldri, og nå på onsdag ringte jeg.... De på NAV sa at nå er det ET kontor som tar seg av all utbetalingen, og det er kontoret på stord=S Og da komm alt i slutten av mnd... Jeg fikk merkelig nok pengene på onsdag, men sambo som er sykemeldt og skal ha pengene den 24, har enda ikke fått... Bare rot!
dolcevita Skrevet 26. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2008 Herregud for ett styr de lager! Helt enig - hva er problemet med en FAST dato???? Man har da for --- regninger å betale, og ting som skal planlegges selv om man går hjemme med barn! Jeg er så irritert nå at jeg snart kaster meg ut vinduet! Ååååå!! Dessuten reiser vi på ferie mandag, og hadde liksom litt å ordne før reise med 2 barn.. Ååå... jeg skjelver! Ny ordning fra NAVs side altså? Kunne de ikke gitt beskjed om slikt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå