Trine_80 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Trenger hjelp til å fylle ut tekst på invitasjonene. ................................................... --> (foreldres navn?) har den glede i anledning ........................................ å innby --> (??) .................................................... --> (navn på de inviterte) til ................................................. --> (?) .......dag den ...../ ..... kl....... --> denne klarer jeg ;-) Adr.................................. --> også denne. Begivenheten finner sted i .....................................kl ........... --> (kirkenavn?) S.u....................... Tlf.................... --> (denne er ok) Takker for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det blir vel kanskje litt stivt? Vet ikke... Vi skrev bare: Vi har den glede av å invitere deg/dere til xxx barnedåp. Seremonien finner sted i xxx kirke xx/xx-xx kl xx:xx Etterpå blir det selskap i xxx Velkommen! (Vi skrev på konvelutten hvem invitasjonen var til, og det er ikke noe black tie selskap, så vi ville ikke gjøre invtasjonene for "korrekte")
Axus' girlfriend Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 - foreldrenes navn - å innvitere /innby - navn - "navn på baby" 's barndåp - kirkenavn slik hadde jeg gjort det i allefall:)
Axus' girlfriend Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 regner med dere også har kjøpt ferdige innvitasjoner ettersom du spør så konkret:)
Trine_80 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Det stemmer - fant noen søte kort på obs faktisk! :-) (Trenger ikke gjøre det mer innviklet og tidkrevende enn nødvendig i disse "spedbarnstider. ;-) )
Trine_80 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 Eks: Ola og Kari har den glede i anledning Norman`s dåp å innby "Bestemor og Bestefar" til ??...dåpsfest...?? Søndag den xx/xx kl 13:00 Begivenheten finner sted i blabla kirke kl 11:00. Su (normalt med 1/2 uker før?) Tlf. 12345678 Litt usikker på denne: ??...dåpsfest...??
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 ..... skal døpes i ..... kirke, søndag 27.april. Gudstjenesten begynner 11.00. Det vil bli koldtbord, kaffe & kaker i grendahuset..... etter gudstjenesten. Vennligst gi beskjed innen.... Dersom Du/Dere ikke har anledning til å komme. Vennlig hilsen ................
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Du inviterer jo til middag/kaffe siden at kirka er åpen for alle. Jeg ville skrevet det og heller opplyst hvor gudstjenesten skal være. Istedet for å skrive kirka kl 11. (om du skjønner hva jeg mener?) Det viktigste er jo egentlig når de skal komme til middagen hos dere, og det er jo sjeldent den er rett etter dåpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå