Northernlights Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Ei dame ringte meg fra wildlife et ellerannet, og mens jeg snakket med henne, døde fugleungen... =o( Fant ut av bilder på nettet at den bare var 3 dager gammel, og det er nok en rødstrupe. Begravde den sammen med søsknene hans ved siden av en rød azaliablomst som jeg nettopp har plantet. Trist =o(
Eve Dallas Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Uff da!! Den fikk i alle fall en mer verdig avslutning enn søsknene sine.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Æsj, har selv prøvd å redde fygleunger, men det er nesten umulig å lykes med det hvis de først er nedkjøte, redda en skjæreunge, men den var nok noen uker gammel og hadde mere å gå på.. Ble usansynlig frekk etterpå og kunne finne på å komme å forsyne seg av matfatet hvis vi skulle nyte maten ute..hehe
Northernlights Skrevet 25. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2008 Var ulovlig også, sa damen, å beholde den. Det er ca 1,5 timer å kjøre til det stedet hun ville jeg skulle dra.Men nå kan jeg jo ikke det,da. Føler meg litt "down",men det er vel livets gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå