SiMaMi Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei! Dette er egentlig bare ett sutre innlegg, men selvfølgelig, er det noen som har noen bra tips er det bare og komme med dem!! Jeg var gravid 1. gang, sa... Gravid for 2 gang.. ul og måtte fjerne ene eggstokken 3. gang ble jeg gravid rett etter ul'en, men mistet det... Nå har det gått 1 1/2 år siden jeg var gravid sist, men det skjer ikke no!! Jeg passer på eggløsning, mens, jeg har prøvd og ikke teke på det, men det skjer ikke no!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet det ikke er mange tips, men skulle håpe at det er noe jeg ikke har fått med meg alikevel... måtte bare få utløp for litt surtring:(
Mikkemafian Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Får du hjelp etter dette?? Bare en tanke. Vi klarte ikke å bli gravide selv i det hele tatt. Måtte eksperthjelp til...
SiMaMi Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Er det bare og troppe opp hos legen min og si at jeg ikke får til?? Det er kansje så enkelt, men jeg skal alltid gjøre ting vanskligere enn det egentlig er...:/ Trilletralle, har du gjort det samme?
lene p Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 jeg har også hatt en ul,nå er det snart et år siden.ikke blitt gravid,så dro til gyn.og der fikk jeg pergo.(får håpe det hjelper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå