Gå til innhold

Programvare til PC, som Adobe Illustrator og lignende programmer, kan de brukes på flere pc'er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvis jeg kjenner noen som har det, kan jeg da låne dt og bruke det på min pc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må ha nytt sånn greie som jeg ikke husker hva heter nå. (lenge siden jeg holdt på med det styret med laste ned ulovlig og fikse selv). et sånnt slags passord. *hva heter det da* er en internett side du kan finne det på hvertfall!

Skrevet

Går det an å laste det ned gratis altså?

For det koster 8290,- i Norge, og ca. 3000,- i USA. Syns det er vanvittig dyrt da, men vet jo at det koster. Men skulle gjerne hatt det NÅ liksom;-)

Skrevet

Det finnes absolutt ulovlige versjoner du kan laste ned, hvor aner jeg ikke, men ingen ting kommer unna nerdene som cracker program koder! ;) Vil tro at du kan låne programmet av en annen så lenge du ikke må registrere programmet på nettet. Dersom du må det vil det jo raskt oppdages at en annen sitter på programmet liksom...

Nysgjerrig, jeg.... hva slags jobb er det du har sett? En liten pm i sessa's retning hadde vært hyggelig! ;)

Skrevet

Produktnøkkel, er det du mener ;-)

Skrevet

Hvis du vil ha pm, så må du åpne for det:-p

Skrevet

Hvis jeg skal google for å finne en sånn jukseversjon, hva skriver jeg da? Adobe illustrator crack? Så enkelt?

Skrevet

Vet ikke. Er sambo som fikser sånt til alt mulig fra spill til annet. Jeg har aldri gjort det.

Skrevet

Spør han dah......:-p

Skrevet

Sånn, skjønner ikke hvorfor det var sperra, jeg... har da ikke vært det før! Rare dib! ;) *vente i spenning*

Skrevet

Daaaaa har det blitt sendt en PM i Sessa sin retning:-D

Skrevet

kan ikke. Han ligger og sover, for skal på jobb i natt.

Skrevet

Og daaaaaa har jeg svart! ;)

Skrevet

Kan du bruke Adobe Illustrator...?

Skrevet

Ahh ok da så;-)

Du skal få slippe å vekke han:-D

Men takk likevel!!

Skrevet

Da har du svar igjen;-)

Skrevet

Har svart deg :-)

Skrevet

Takk, har svart igjen;-)

Skrevet

du kan laste ned fra pirate bay, torrentz.com osv (programmet). husker ikke den siden med crack. men søk på google.

ellers så kan du jo laste ned en prøveversjon på adobehjemmesiden da. men den varer bare i 30 dager ca.

håper du får det til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...