Gullbaby2 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Var hos legen i dag for knt. av BT. den var 126/74, det var ikke så ille, men det var litt protein i urinen på 1 + . Jeg har også hatt litt vondt i hodet i det siste. Kan det være tegn til forgiftning selv om BT ikke er så høyt: Er i uke 34 neste knt er neste uke. ( Jeg hadde også forgiftning i forrige svangerskap. Jeg er så lei av å tenke på dette at jeg enkelte ganger gir bare f...Jeg vil ikke at de skal igangsette fødselen, lurer på om jeg kan beholde barnet i magen til vanlig fødsel hvis det er en svak form for forgiftning? Hva sier dere?
*Super*Mamman* Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Blodtrykket er alltid høyt om en har svangerskapsfprgiftning, og blodtrykket ditt vat jo kjempefint. Å ha litt utslag på protein er også helt normalt når en er gravid, det samme med vondt i hodet.. Tror ikke du har noe å bekymre deg for..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg syns heller ikke det automatisk høres ut som SF. Jeg har hatt mye høyere blodtrykk enn det i mange uker allerede, har jevnlig utslag på protein og leukocytter og vondt i hodet når jeg er sliten, men har ikke hørt noe annet enn at hvis det blir verre og blodtrykket blir høyere så må jeg sjekkes nærmere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå