Psyche Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Uff..når vi kom hjem fra barnehagen idag og jeg skulle kle av gutten min, la jeg merke til at han var klissvåt oppi støvlene. Jeg tenkte at han sikkert hadde hoppet i en søledam eller noe i den dur. Men så tok jeg av han resten av klærne, og alt var kliss-klass vått.. Jepp, det var tiss. Han hadde ikke bleie på! Avtalen med barnehagen er at han skal ha på bleie når de er ute, foreløpig. Han har sikkert insistert hardt på å få gå uten(han er ganske sta), så jeg er ikke sur på barnehagen, bare sånn at det er helt klart. :-P Guttungen var jo helt fortvilet stakkars, han hadde tydeligvis gått med det leeeenge. Så det både klødde og svei. Tok en evighet å få roet han ned såpass at jeg fikk vasket ham og fått på han rene klær. (Han har ikke hatt et uhell på to mnd, og hjemme går han uten bleie både inne og ute, det er bare i barnehagen han foreløpig bruker bleie ute)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Stakkars, hadde noen sånne runder med min også første året etter bleieslutt, alle i barnehagen, og helst på tur siden han hadde tendens til å holde seg for lenge stakkars. Ofte sier de ikke fra pga at de blir flaue, selv om de er små.
Psyche Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Ja, jeg tror nok at han var litt flau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå