Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om dette? Skulle like å høre en tilbakemelding på det.

www.youtube.com/watch?v=AX4xfDj05po

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ikke :)

Skrevet

Beklager, folkens, jeg glemte å skrive http:// foran resten av adressen.

Den korrekte adressen er

Søk på dette. Lykke til!

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ikke gå inn.

Skrevet

Hvorfor? Hva er det? Tørr ikke gå inn da når du sier jeg ikke skal gå inn..

Skrevet

Slapp av Snappie, bare gå inn. Det er en ung mann som har drukket litt for mye på fest.

Skrevet

Vel, siden samme oppfordring pushes ute på anonymforum, lagt ut anonymt, går jeg ut fra at dette er en link man like gjerne kan la være å følge.

Skrevet

Hvorfor skal du ha tilbakemld på dette? Det var forferdelig heslig! Ble kvalm av å se på.

Skrevet

Dessuten, er det ikke deg som pleier skrive om oppkast? Enda en grunn til å ikke se.

Skrevet

Jeg må si jeg fikk fnatt av å se den. Ja visst er den fæl, 100% mega ufyselig. Du snakker om å spy som et uvær bokstavelig talt.

Fyren som gjør det ser også ut som en skikkelig dum forfylla dust, en som ikke er særlig klok. Han ser definitivt ikke ut som en gentleman, en kjekk forretningsmann, men han ser ut som en stor dust. Det lille inntrykket du får av stemningen på den videoen ser ut som en skikkelig fyllefest, vi ser ikke at det er mange der, men det virker som om han som spyr er dritings - stup dritings, og han i bakgrunnen må også være drita full.

Skrevet

Kvalm igjen nå, nøffemor?

Lite hint ... du er nok den eneste her inne med volsom interesse for oppkast, så hva med å lete litt på nettet og heller finne en side for likesinnede? Det hadde ikke overasket meg om det finnes sider for de med en fetish for spy.

Skrevet

Legger dere merke til at fyren stikker fingeren i halsen og provoserer det frem med vilje? Tydelig at det er veldig vanlig å stikke fingeren i halsen for å kaste opp med vilje her i verden. At folk orker det, sier jeg.

Skrevet

Nei takk du! dette vil jeg ikke se:s

Skrevet

nøffemor; tror du kanskje han heller burde stukket fingeren i halsen tidligere på kvelden?

Og hva med øydnivået? Er det faktisk slik at de som spyr med mye lyd har det mindre ubehagelig enn de som spyr stille?

Har du funnet no ut av dette gjennom alle idiotinnleggene dine eller?

Skrevet

Jeg legger merke til at han som spyr stikker fingeren i halsen flere ganger for å få opp alt. Er det ofte slik at man må stikke fingeren i halsen flere ganger for å få spydd skikkewlig? Holder det ikke å stikke fingeren i halsen bare en gang?

Åhh, jeg syns det virker motbydelig å stikke fingeren i halsen, det må være ufyselig å få oppkast på hendene sine! Oppkast lukter jo fælt, så å stå med de griste forspydde fingrene syns jeg ser foferdelig motbydelig ut. Å stikke fingeren i halsen er ikke for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...