Gå til innhold

Når legger dere baby på 2-3 mnd for natten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå legger jeg tuppa mi på 3 mnd ca kl 9. deilig å få litt alenetid på kvelden, tidligere la hun seg ikke før tidligst halv 11-11...

Skrevet

Vi begynte å legge kl 19 når mini var 2 mnd ca

Skrevet

I elleve tolv tiden.. da vi legger oss selv. Pappaen jobber sent, er ikke hjemme for i syv tiden hver dag, saa da faar vi ihvertfall litt tid sammen alle sammen.

Skulle gjerne ha faatt henne i seng litt tidligere, men ikke lett aa endre rutiner naar de er saa smaa.

Skrevet

min er snart 3 mnd og er i seng mellom 7 og halv 8:)

Skrevet

Når gutten vår var 2mnd la vi han ca 21 og det ble gradvis tidligere og tidligere og når han var 3mnd var han i seng mellom 19-19.30.

Skrevet

Bare jeg som har en nattravn her da tro.

Kveldstell rundt 7-halv 8. sover fra 8 og frem til ti-elleve i stua. Får da mat, ny bleie og legges i senga. Sover da til rundt 7-8 på morran

Skrevet

Natte ravn her også :) tar kvelden i 11-12 tia, og står opp alt fra 8-10..

da er det ca 3 måltider på natta. natteravn og matmons :)

Skrevet

her legger snuppa seg mellom kl 19-20 hver kveld. Hun er akkurat 3 mnd. Det var hun sjøl som "lagde" den rutinen, hun klarer ikke være våken etter det...Men det er stort sett den eneste rutinen vi har-så langt!

Skrevet

Klokka halv åtte går vi på rommet med henne, hun sovner som regel før 8-8.15 etter et par runder med melk, sang etc.

Skrevet

Samme som MegOgAlleMine.

Legges i senga si 22-23 og våkner for mat 7-8 tiden (3 1/2 mnd)

Skrevet

Jenta mi er to mnd og legger seg halv ni hver dag. Sovner alltid innen fem min.

Skrevet

Oi, så tidlig dere er med rutiner! Jeg har prøvd i en liten uke å legge jenta mi 21.30-22, men det er ikke alltid hun er trøtt da engang ...

8 uker gammel.

Skrevet

Snuppa legger seg til kl 21,men de siste dagene har vi startet stellet tidligere så hun er i seng 20:30 for da er hun så trøtt. Sover da til 04 før hun skal ha litt pupp, så sover hun videre til 09 og da starter dagen vår :)

Hun er straks 3 mnd :)

Skrevet

hmmmm... min baby er 6 uker gammel. Rundt Kl 20, 20:30 bader jeg hun, laaaag bad, så får hun en ny bleie på seg( tar laaaanng tid). Så holder pappaen hennes og snakket til hun i 10 min, så får hun mat, så legger jeg henne. rundt 21: 45.

Da sover hun som en stein fram til kl2 om natten. Våkner og vil ha pupp(sugger i 5 min) så sover hu som en stein fram til rundt 6,7...

Jeg håper du forsto noen...

Skrevet

her stresser vi ikke med rutiner enda, men veslegutt blir tidligere og tidligere trøtt. nå er han 2 mndr og sovner ved 21-22tiden, og sover ca 10-12 timer avbrutt av 2 puppinger. helt topp for meg da jeg alltid er uthvilt:) dessuten har jeg permisjon og blåser i om jeg sover litt lenge på morran!

Skrevet

Min jente er nå 2,5 mnd, og hun legger seg tidligere og tidligere. I forrige uke begynte hun å bli trøtt rund 20.30, og ble overtrøtt og hysterisk hvis hun ikke kom seg i seng. Nå, en uke senere, viser hun samme tendensen rundt 19.30. Så vi begynner nå kveldstellet mellom 19 og 20, er somregel i seng kl 20.00 og sovner da innen 5 min. Sover da til 4 for pupp og deretter til 7-8 tiden.

Skrevet

Min på 10 uker legger seg kl 8- halv 9, fungerer veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...