Gå til innhold

Hva gjør dere i helgene/fritid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så lite tiltakslyst, og er ikke så opptatt av å farte rundt med venninner lenger..er blitt sååå mye mer hjemmekjær, og er mye med min søster f.eks. hjelper henne med russedrakten hennes for tiden, og synes d er mer stas enn å sitte på kafe..

trodde ikke jeg skulle bli så kjedelig jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.

Kjedelig og kjedelig.

Andre ting som opptar deg kanskje :)

Jeg har jo to barn så jeg driver med de. Men jeg har blitt mye mer sosial av meg i det siste jeg da :P Er på overnattinger nesten hver helg hos venninner som også har barn.

Skrevet

hei! jeg jobber fult så når jeg kommer hjem er det herlig å kunne slappe av synes jeg:) har nok blitt en slapping der.. har ikke besøk så ofte som før, da rant jo folk ned dørene her. det blir stortsett å slappe ev, rydde/vaske og være sosial med venner rett og slett, hehe.. så ikke mye spenning her;P men trives bra med det! har blirr bedre knytta til min smaboer nå som jeg er gravid og, så vi tilbringer en del tid sammen i helgene og koser oss med en film og god middag.

Skrevet

jeg føler jeg er blitt så driiitkjedelig jeg..før brukte jeg lørdagsformiddagene til shopping og byvandring...mens nå ligger jeg bare foran tv og ser ivo caprino, og drøser på bim..:P

nå har jeg laget pizza til meg og sambo, og venter på at den skal bli ferdig...

Skulle egentlig ut og spise i kveld, meeeen, som en bombe endte vi heller opp med å være hjemme!

Skrevet

Passe dere så det ikke blir som i den "jeg elsker Berit!"-reklamen ;D

Olivio chips tror jeg det er. "ja her sitter vi på Sinsen, mens livet raser forbi..."eller noe i den duren. he-he

Poden (5 år) og jeg har vært på tur til Voss i helgen. Tok 14.58 toget fra Bergen på fredag ettermiddag, overnattet på Fleichers hotell, badet i bassenget der, spiste fin middag i restauranten, og i dag etter deilig hotellfrokost (selv om omtrent alt jeg kunne spise der var egg og gulost, jaja...) gikk vi tur langs Vossevannet og kastet omtrent tusen steiner uti...jeg fikk en flat stein til å hoppe 3 ganger og poden ble meget imponert...litt etter klarte han det også! Så gikk vi på kafe, og tok toget hjem igjen etterpå. Finfin adspredelse! Man trenger ikke alltid reise så langt på tur for at det skal føles litt som ferie :)

Skrevet

Vi gjør mye forskjellig i helgene.

De aller fleste helgene er familietid hvor vi er mye ute i hagen med barna. Det er mange barnefamilier i nabolaget, så vi drikker MYE kaffe sammen. Ellers går turen også ofte til hytta, enten bare vår familie eller sammen med vennefamilier.

Ei helg iblant sender vi barna på overnattingstur til noen av besteforeldrene. Da går vi ut og spiser eller drar på kveldsbesøk til vennepar. Alt til sin tid! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...