Gå til innhold

Anbefalinger til bra blomsterforretninger i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker hvor jeg skal bestille brudebuketten min. Det er jo ikke sikkert det er store forskjeller på butikkene, men er det noen som har gode erfaringer med noen spesielle butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Skal bestemme meg for forhandler når jeg skal "hjem" i pinsa.

Husker vi brukte noen oppe ved Valentinlyst da bruttern stod til konfirmasjon som vi var veldig fornøyde med. Husker ikke hva det heter der. Og det er noen år siden.

Skrevet

jeg har bestilt fra kolstad blomster til begge mine barndåper. ble kjempe fornøyd. sa hvordan jeg ville ha oppsattsene å de ble kjempe fine. så jeg kommer trolig til å bestille brudebuketten min derfra oxo tror jeg. men d er over 1 år til ennå da..

Skrevet

Drivstua på valentinlyst, jeg brukte de til min brudebukket. Verdens mest høflige mennesker, og du får akkurat det du vil ha. Ikke er de så veldig dyre heller ;)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Drivstua blir kanskje den mest aktuelle siden den er på "rette" sia av byen, greit å slippe å kjøre byen rundt.. ;)

Skrevet

hmmm jeg får liksom litt positive vibber når jeg hører Drivstua, trur jeg må ha lest positiv omtale om den før...

Skrevet

Hadde en veldig dårlig erfaring med Byhaven blomster dagen før bryllupet mitt, men ble reddet av Bybroen blomster på solsiden. De jobbet overtid dagen før så jeg skulle få bordpynt, bukett og knapphullsblomster etter at byhaven gjorde en utrolig dårlig jobb:)

Skrevet

Anbefaler virkelig ei som heter unni på heimdal, hun jobber på blomsterforetningen ved nye narvesen og melhus bakeri på andre siden av blomsterforetningen...

Hun har vist vunnet mange konkuranser, og har holdt på lenge, fantastisk flink!! Brukte henne nå i dåpen:) Kjempe flink!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...