Gå til innhold

må bare få ut litt dritt her nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på sykehuset, har sitti der i 4 timer. Fikk beskjed tidligere i dag at min xsvigerfar kommer snart til å trekke sitt siste pust. Så jeg ringer min xsvigermor for å si dette her... de hadde reist avgårde for å ordne noe et par timer unna sykehuset. Ho og min x kommer så fort de kan. Jeg sitter der enda når de kommer, har støtta de så godt jeg kan nå i denne tiden.... Så får jeg beskjed om at den helvetes hora min x er sammen med komemr til å komme opp, fordi xsvigermor har INVITERT ho opp. Og hva gjør jeg.....jo, jeg tar tinga mine å går. Så får jeg mld hos min x da....unnskyld....

Så jeg sier at herregud, de har jo fått NY svigerdatter(forholdet har vart i 4 mnd) så jaja....ho skal sitte på dødsleiet, ho kjenner han jo knapt...og her sitter jeg nå, etter 7 år som svigerdatter, griner og har det ikke bra. Hans helg med ungnene er det å, men han har ikke spurt meg en gang om jeg kan ha de, men de er nå her da.... Gjør meg ingenting, men jeg føler bare han tar meg forgitt, at jeg ordner opp.... Jeg har nå vært så hensynsfull jeg bare kan, men hvorfor kan ikke de da ta litt hensyn til meg? eller er jeg helt på jordet nå? Jeg hadde lyst å sitte på sykehuset, men følte ikke jeg kunne det da hora til xen skulle komme....

Skal jeg være så jævlig nå at jeg gir han beskjed om at han har en ting å gjøre, og det er å komme seg hjem å ta vare på ungene? eller skal jeg bare holde kjeft å ha de selv? Jeg orker ikke ta mer hensyn nå.....de driter jo tydeligvis i de 7 åra jeg og han hadde sammen, og det er bare 4 mnd siden det var slutt....

noen synspunkter her nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, men jeg synes synd på deg.

Forferdelig situasjon å befinne seg i...

Skrevet

Jeg hadde gitt dem rett inn, men ikke i denne situasjonen, men når begravelse og slikt er over.

Ingen skal ta noe som helst for gitt i slike situasjoner etter min mening.

Hvorfor er eksen hans en hore? Selger hun seg?

Skrevet

Du skal ikke bruke ungene til å straffe ham nå, uansett hvor fortjent det måtte være. Du er et godt menneske, og du ønsker ikke synke ned på et slikt nivå. Nå handler det om at hans far og dine barns farfar ligger på det siste- det handler ikke om deres havarerte ekteskap og dumme handlinger og valg fra din forhenværende svigerfamilies side. Gjør ikke vondt verre ved å følge opp med egne dumme valg!

Skrevet

Jeg synes du skal holde kjeft og ha dem selv.

Skrevet

Du burde kanskje satt egne følelser til side ang kjæresten hans, og satt der likevel, siden ingen direkte ba deg om å gå?

Sender en varm klem...skjønner dette er vondt,altså..

Skrevet

Hans nye dame er ei hore fordi ho var min venninne, som klarte å få han til å forelske seg i ho.... ho holdt han på jobb etter arb.tid for at ho "måtte" ha noen å prate med. Men jeg orker ikke gå inn på det nå.

Men hva gjør jeg da? krever at han skal ha ungene nå? jeg hadde planer i helga, men gjør meg jo ikke noe å ha ungene da. Men er så frustrerende når han bare tar det for gitt at jeg tar meg av ungene uten at han spør liksom..... er bare så lei av å bli tatt for gitt.....

Skrevet

problemet er at møter jeg noen gang på ho så flyr jeg på ho.... Men jeg skjønner ikke hvorfor ho absolutt skal opp der, ho kjenner jo knapt familien....

Skrevet

Trist situasjon du er oppe i.

Skjønner veldig godt at det er sårt og trist for deg etter å ha kjent og vært i familien i 7år, men jeg syns du skal legge bitterheten over bruddet til side i denne situasjonen.

Din x og dine barn er i ferd med å miste sin far/bestefar.

Kan hende din x faktisk syns det er veldig godt og støttende og ha sin nye kjæreste der.

Tror han har mer enn nok med seg selv og sitt om ikke du skal begynne å være vanskelig i tillegg,for å straffe han.

Skrevet

Syns du skal være raus i denne situasjonen, og passe ungene deres hvis faren hans holder på å dø.

Alt det andre kan du ta seinere... Skjønner det er en vanskelig situasjon, men syns du er veldig egoistisk i tankegangen her.

Skrevet

Vanskelig situasjon, og vanskelig for dere alle, helt sikkert. Likevel er det faren til din eksmann som ligger for døden, og da synes jeg det skal være opp til dem hvem de ønsker ha der. Uansett hvor vanskelig dette er for deg (noe jeg absolutt forstår at det er), har eksmannen din valgt å gå videre i livet med en ny dame, og det må du bare akseptere med tid og stunder. Du vinner lite sympati med bitterhet, og jeg er sikker på at ingen vinner noe på at du "flyr" i fleisen på den nye dama. Når noen ligger for døden handler det ikke om ditt forhold til din eks og den nye dama, men vise respekt for den døende. Og da kunne du fint blitt der, om ingen sa noe. Og jeg synes faktisk det er en selvfølge at du har ungene når din eks mister en av sine foreldre, han har vel kanskje nok med seg selv i en slik situasjon? Hva ville du tenkt om det var du som sto midt i å miste en av dine foreldre?

Skrevet

De ønska at jeg skulle være der, men hvorfor da invitere opp den andre? Jeg vet også med sikkerhet at han aldri hadde stilt opp for meg om det hadde vært noe sånn, for jobben er viktigere.

Da jeg mista min oldemor, så måtte mora hans passe ungene da jeg reiste i begravelsen, fordi han ikke kune ta fri fra jobb. Mulig jeg er egoistisk, men jeg har det ikke noe greit jeg heller nå. Men jeg kommer heller ikke til å ta noe mer hensyn nå....

Er bare et par dager siden han satt å sa at hen hadde tenkt mye på å komme tilbake til meg og ungene, men nå ser jeg jo å hvor jeg står hen....

Han har gått videre ja, men nå vet ikke dere halvparten av historia, han har rota seg opp i mye dritt, han har sånn halveis innrømma at han ikke ønsker det forholdet.... så da kan jeg igjen stille spørsmålet.... var det riktig at ho da skal skyve meg av banen?

Skrevet

Nå synes jeg du skal svelge kamelene dine og ringe noen som står deg nær som kan være hos deg.

Skrevet

Unnskyld hvis jeg tar feil her nå, men har ikke denne eks'en din hatt et sidesprang eller to med deg, etter at han ble sammen med "hora" som "lurte ham" til å bli forelsket i seg? Jeg syns ærlig talt du er nokså barnslig i forhold til eks'en din og den nye dama hans. I denne situasjonen bør det gå an å sette sine egne bitre følelser til side.... unnskyld, dette er sikkert ikke det du vil høre akkurat nå....

Uansett trist når noen skal dø, jeg håper dere finner ut av dette.

Skrevet

joda, han har hatt sine sidesprang....

Men nå orker jeg ikke mer... når ungene har lagt seg, så skrur jeg av tlf og tar meg en paralgin for migrenen, og så sover jeg til i morra....

Jeg orker ikke tenke mer, jeg har gitt opp.....

Dere får ha en god kveld videre, og takker for innspill.

Er greit å få forskjellige synspunkter på det

Skrevet

huff stakkar,forstår deg veldig godt jeg,men ungene ville jeg hatt ja.. vet ikke hva jeg skal si..men en good klem fra meg

Skrevet

Xen din er en dritt, det vet jeg utifra dine tidligere innlegg. La han seile sin egen sjø. Synes ikke det er så rart alikevel at han ønsker at du skal passe barna i en slik situasjon.

Skrevet

Var det noen som sa at du ikke kunne sitte der?

Leit det her, ja.. :(

Skrevet

Herlighet så egoistisk du hører ut. Huff og huff.

Skrevet

Jeg synes du skal dra opp på sykehuset og være der for xsvigerfaren din. Kanskje du skal sette til side ditt hat mot dama til xen din akkurat nå og heller prøve å tenke på at de kanskje ønsker deg der og at din xsvigerfar setter pris på det.

Skjønner godt at du er frustrert over at xen din ikke tar hensyn til deg og at det han ikke setter pris på at du tar ungene uten at han har spurt, men pappaen hans ligger for døden.

Skrevet

Hvordan i alle dager klarte hun å få han til å bli forelsket i seg? Du høres utrolig barnslig ut i forhold til x'en og hans nye dame. Han har da vel egen fri vilje, og det er jo ikke hennes skyld at han har falt for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...