Gå til innhold

I kveld kom den dårlige følelsen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

da sitter jeg her. Ruger på ett egg, men føler det bare er meningsløst. hvis jeg feks har hatt en FSH verdi på 15 denne syklusen, så er det jo dømt til å gå galt uansett om jeg blir gravid eller ikke. jeg kommer til å bli knust om jeg ikke blir gravid, men om jeg blir det så er det jo mega stor sjangse for å miste.

jeg sitter ikke med noe god følelse i det hele tatt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får prøve så godt du kan å tenke positivt. Dette skal gå bra skjønner du:-) Krysser fingrene for deg og ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Jeg sender deg mange positive tanker. Prøv å slappe av så mye du kan, vet det ikke er lett når du har mye å gjøre fra før....

Har ikke hatt det så greit i dag selv. Min beste venninne var på ul i uke 20 og oppdaget at babyen var død...... Stakar hun, og opplevelsen er jo helt jævelig. Hun er på sykehuset og må føde ut babyen. Synes dette er kjempe vanskelig og jeg er jo like knust... Vil gjerne være der for henne hele tiden, men jeg kan jo ikke det. Og oppi alt dette må jeg jo tenke på meg selv, selv om jeg vel sette meg selv i siste rekke.... Men vil jo ikke ødelegge hele forsøket heller med alle emosjonelle følelser. Høres jo egoistisk ut, men ikke en lett balansegang. En blir jo så veldig involvert, så jeg passer barna hennes til imorgen. Ikke meningen å syte, er jo hun som har det tøft stakar. Dette er vanskelig å forklare. Jeg må være der for hun, men samtidig passe på meg selv. Det er jo disse dagene egget fester seg. Tenk for noen motsetninger.... Livet er urettferdig.

Men mange positive tanker til deg og jeg krysser armer og ben for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Trøsteklem til deg... Skal tenke masse positive tanker for deg, siden det er vanskelig å gjøre det selv!!!

Skrevet

jeg forstår absolutt den følelsen Brumm, det var KJEMPE trsite nyheter. det er klart hun som har det verst i dag, men slike ting involverer alle rundt en. det er så grusomt og urettferdig. jeg håper at de kommer seg gjennom det på en fin måte, og at du samtidig klarer dg denne tiden hvor du er en ruger. mest sannsynlig er du nok ganske emosjonell fra før av nå, så det hjelper jo ikke.

Jeg skal tenke både på dg og venninen din, jeg har virkelig medfølelse da jeg selv nesten opplevde det (så jeg kjenner delvis til følelsen)

Skrevet

Vet det er vanskelig å holde motet oppe hele tiden Tryne,men det som hjalp meg under mine forsøk var å tenke " jeg gjør det i hvertfall ikke lettere for meg selv eller en evt baby-ved å la meg selv falle i negative tanker..."

Jeg sender det jeg kan oppdrive av positive tanker din vei kjære Tryne.

I dag er rugedag 2,og mye skjer trolig i kroppen din,selv om du er uvitende om det !

God klem:O)

Skrevet

Hei.

Ikke lett når følelsene svinger mellom håp og fortvilelse...

Det krever enorm styrke ... og du er STERK!!

Ikke lett å gi noen råd.

Men kanskje en klem hjelper litt?

Og kanskje alt går som du ønsker?

Skrevet

Hei Tryne

skjønner hvordan du tenker, men dette skal gå bra!! Finnes det for eksempel noen medikamenter som kan hjelpe til å holde på spiren om det blir positivt??

Jeg har fulgt med på historien din, og det er jo helt utrolig at en så ung jente skal måtte gjennom det du gjør. Du er kjempesterk, og det er utrolig hva man kan få til gjennom viljen! Tenk positive tanker og prøv å få en hyggelig rugetid, det er som vilsågjerne sier, det hjelper ingen å tenke negativt. Håper du klarer å tenke mer positivt og at du lykkes! Det fortjener du!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...