Gå til innhold

noen logger seg på msn min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at jeg blir logget av og at jeg blir pålogget på en annen PC.

Hvor endrer jeg passordet? Har sett meg blind nå tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du en pc til som du logger deg automatisk på msn når du slår på pcn? da kan den logge seg på å du blir avlogget med den du bruker nå.

Skrevet

vi har en pc nede i kjelleren men den er av. Håper iallefall det. er alene hjemme ;)

Men jeg logges ikke automatisk inn på den.

Vet jeg gjørde det på Pc jeg hadde da jeg bodde med x-en men det er jo over 3 år siden og jeg er ganske sikker på at min msn påloging ikke eksisterer der mer. Han er gift og hans kone er ikke så begeistret for fortiden hans...

Skrevet

sånn oppføre min msn seg å. vet jo at d e ingen andre som har passord..

Skrevet

haha.. må bare få legge til at svigersøsteren min tror nå at hun har spøkelser i leiligheten og tørr ikke være hjemme der fordi det var noen som hadde skrevet til en veninne av henne på msn når hu ikke var hjemme. veninna ringte, fordi hu syntes sviger snakka så rart. men hu var jo ikke på msn. hehe.. spøkelser som skriver på msn duh.. hah. nei, det tror jeg ikke på. er faktisk mulig og hække seg inn på en annens msn. bare tippe eller finne ut passordet også. men hos deg så er det sikkert virus. du bytter passord på mail hjemmesiden din. om du har hotmail så er det på hotmail.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...