1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 hei. kan man bleke håret når man er gravid?tenkte da på den ekstremt sterke lukta..
babygullz <3 vilde Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det vil jeg tro. Frisørene slutter jo ikke i jobben selv om de blir gravide, og gjør jo dette omtrent daglig( bleker håret på andre, og står oppi disse kjemikaliene!) så om du bleker håret et par ganger i løpet av sv.skapet vil jeg aldri tro er særlig skadelig. Så lenge en frisør kan gjøre det, hvorfor kan ikke du?
lana<3 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg striper håret hos min gravide frisør her jeg, venninna mi er også gravid og jobber fulltid som frisør så jeg bleker i vei jeg...
jente Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Hei.. Jeg har to svanger skap fra før av, og jeg har stripet håret mitt siden jeg var 18 år.. Jeg går nå i mitt 3.svangerskap og jeg striper fortsatt håret mitt,, Frisøren jeg bruker har jobbet seg gjennom begge sine svangerskap. Så det å stripe-farge håret er ikke farlig.. Du sitter jo kun en stund i lukten av fargen. Så farg håret ditt,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå