snuppelura_jente3 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 blankt, tykt slim i trusa.. og tror det er den berømte proppen, dog uten blod... Med vår første datter kom det sånn slim, men var blodblandet på formiddagen, og veene kom når vi skulle legge oss på kvelden. Har 11 dager til termin nå, og etter flere dager med sterke kynnere og mensmurringer håper jeg at noe skal skje.. De har kommet betraktelig oftere de siste dagene. Når jeg våknet i dag tidlig, syntes jeg magen var så liten.. tro det eller ei, har faktisk sovet utn å føle at jeg ligger på nurket også... kjentes ut som om magen var nesten borte en liten stund.. og nå fortsetter nedpresset og mensmurringene... Håper på at dette skal ta seg opp og at det skjer noe iløpet av helga... Kjolene til jentene våre er ferdigstrikket-siste ferdig i dag... og får min søster på overnattingsbesøk i kveld, så barnepike har vi oxo ) Jeg hadde liksom mentalt forberedt meg på å føde denne helgen... og kan jo håpe på at jeg får rett...
april08baby Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Heldigris!! Blir helt misunnelig her. En dag på overtid og ingen slimpropp, vannavgang eller rier i sikte... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå