Gå til innhold

må le litt av ei vennine av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun og samboeren koser seg veldig..reiser mye bort på hotell weekender, spa osv

kjøper seg nye klær til hver helg, spiser mye god mat, bytter ut innredning titt og ofte osv

han jobber..tjener vel rundt 300 000 i året hun tar hjelpepleien over nettet...

de holder på å prøver på å bli gravide nå...og så sa jeg at det er så flott at de koser seg så mye oppi alt, for når det blir baby blir det andre ting å bruke pengene på..

så fikk jeg til svar at det var ikke noe problem..dette hadde de regnet på så disse måntlige turene kunne de fortsatt ta..og babyen kunne jo bli med..ikke noe problem

sa ikke noe på det for jeg vil ikke drepe gleden hennes...MEN jeg vet at det ikke er så enkelt som det virker

mange vil nok si at jeg høres sjalu ut..og på sett og vis så er jeg det...men bare en pitteliten del av meg...

men det er kun pga at jeg vet at disse to får en del servert i fanget..og ikke jobber så mye for det selv..noen jeg alltid har måttet gjort

å det er jeg glad for bare så det er sagt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig at de koser seg !

Tenker de får sjokk når babyen kommer , for alt er ikke så lett som man tror med en baby !

Skrevet

bare vent å se når de får babyen! da kommer de krypende til deg med "du hadde rett" .. ;) det er ikke bare bare å dra avgårde med en baby nei..

Skrevet

hehe nei det er ikke det..men søte er de jo da:)

Skrevet

det går da helt fint å ta med seg en baby på weekend turer osv. hvorfor skulle det være så vanskelig.?

Skrevet

her må jeg nok si meg ganske så uenig med deg! Vi er ofte ute på både kortere og lengre turer med 2 barn under 3 år og ser ikke helt problemet?? Har gjort det siden de var veldig liten begge to og aldri hatt noen problem med å dra på turer med jentene. Hva mener du er så vanskelig med det da?

Skrevet

Hahaha...gjett om de går inn for krasjlanding ;-)))

Skrevet

hun sier jo ikke det er vanskelig,men det blir ikke sååå lett som det er nå..

er jo ikke alle som syns det er så lett heller,folk er forskjelilige..

Skrevet

Hehe tull! Visst går det an å reise med babyer, vi gjør det kjempeofte!

Har vel noe å gjøre med foreldrene da, noen klarer det noen klarer det ikke.

Skrevet

Dra på weekend-turer med babyer og barn osv jevnlig...hehe..god tur!

Ikke alle som får barn som innretter seg fra fødselen. 2,5 åringen min er et mareritt å dra med på ferie så tenker vi venter med ordentlig ferie til hun er i skolealder. Flott for alle de som har velvillige barn som er greie å ha med, med noen barn er desverre ikke så lette å ha med å gjøre når man reiser på tur.

Er de heldig å får et barn som er rolig så er det mulig de får glede av disse weekendturene sine.

Skjønner at du er litt sjalu, blir litt sjalu selv når jeg leser at folk kan kjøpe klær hver helg når jeg selv ikke har kjøpt klær på snart 1 år.

Akkurat nå er de veldig heldige ja så det misunner jeg de :)

Skrevet

Jeg syns det var veldig lett å dra med seg en baby jeg. Da vi fikk førstemann var han med på det meste - alt fra nyttårsfeiringer som eneste barn (sov på et soverom ved siden av) til turer og hotell og det meste. Syns ikke det var stress i det hele tatt.

Skrevet

hehe....tror nok de får seg en ØKONOMISK overraskelse, med en liten en må man prioritere anneledes , det er det som ofte blir problemet, hvertfall hvis man ikke har en svært romslig økonomi.

Reiser ofte på besøk og hytts/sommerhuset med gjengen vår når vi har sjans og tid til det..3 unger og litt kaos i det vi "tar laus", men når turen er i gang så går det som smurt alt..

Skrevet

La de nå kose seg, og la de finne ut av det selv... Er selv glad jeg levde livet i flere år før jeg fikk barn.

Du høres ganske misunnelig ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...