Gå til innhold

Har dere noen gang vunnet noe,jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten i lotto/tipping eller konkurranser i blader eller noe sånt?

Vinner aldri noe som helst jeg.. Lurer på om andre gjør det..

Hva vant dere isåfall? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dårlig med det. Men nå er ikke jeg en som gidd å bruke penger på sånt heller :P

Skrevet

Jeg har vunnet 2 paraplyer (2 forskjellige anledninger, merkelige greier....) og billetter til en Bo Kaspers-konsert den gangen de var hotte ;-)

Ikke de helt store greiene, altså....

Skrevet

Ikke store greiene.. 6 te kopper (tegne konkuranse), 120kr i extra, chips pose på bingo (hehe), å tur med båten fra oslo-fredrikshavn (aner ikke hva jeg har vert med på da)

Skrevet

jeg vann en tegnekonkuranse en gang...så ble jeg kretsmester i hip hop da jeg var 14 år hihi... men ellers er det lite vinning på meg, har planer om å vinne i lotto da... men må bare begynne å tippe først hehe

Skrevet

Jeg har vunnet en 2 uker cruise tur i caribien,

også har jeg vunnet 1 gang i konkurranse på bim

Og en gang i konkurranse på babyverden :)

Men skulle gjerne vunnet noe penge premie ja !

Skrevet

Har vunnet en eske full av strømpebukser :-P

Skrevet

250 kroner på extra spill

10 000,- i vil du bli millionær

Skrevet

Det går an å vinne litt..!!

Jeg vant en bil da jeg var 16, på Momarkenshowet;)

Og et reisegavekort på 20.000 i en nettkonkurranse!

Skrevet

vant 25 000 kr på tv flax

billetter til et chippendales(kan faktisk ikke skrive det ordet:-), de gutta som er litt "lettkleddde") show

en skinnstol fra møbelringen

et par ski

middagstallerken

kosmetikkpakke fra bodyshop

Hadde veldig mye vinnerflax før, men jo eldre jeg blir jo mindre vinnner jeg:-(

Skrevet

Jeg sender inn innimellom på konkurranser i blader. En dag fikk jeg plutselig ca 20 flasker med shampo, solkrem osv fra mag eller inside. Har vunnet et par ganger i extra også, og på flaxlodd. Ingen store summer.

Skrevet

Har vunnet noen ganger på flax lodd. Men bare små summer. 4 førstepremier på tivoli(3bamser og 1stor eske med godis), mange små bamser på tivoli, dansketur på Romsås duppen(noe ala ta sjansen). Prøver å ta førstepremien i lotto, men det går ikke gitt. Hehe.

Skrevet

En Carlton koffert på Liseberg, 1e premie. Jaggu der ser man. Bruker den ennå og det var sikkert 10 år siden nå.

Skrevet

Jeg vant en del cd-er på lokalradioen (kjente programlederne da...hihi...). Og 1000 kroner på flaxlodd som jeg fikk til jul!

Skrevet

en rosemalt feiekost en gang jeg kjøpte lodd og 12 pakker våtservietter i en konkurranse her inne for ca 1 år siden :)

Skrevet

Jeg prøver skikkelig å tenke etter her.. Men jeg tror jaggu ikke jeg har vunnet noe som helst..ikke en dritt! Bleh!

Jeg "vant" konkurransen om jobben min da.. Slo ut 18 søkere, og 8 av de var videre til 2.gangs intervju.. Men jeg fikk den gitt.. *stolt*.

Skrevet

Vant en konkurranse på MTV;

Tilbringe 4 dager i New York med Korn (bandet), privat Jet tur/retur NY-London, suite på Hilton Hotel Time Square, backstage pass til konserten de holdt på Hammersmith og afterparty, all mat og drikke under turen inkludert (også alkohol :P ) + lommepenger og masse mer :)

De beste 4 dagene fram til gutten min kom! :D

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Ja, jeg vant en Peugot 307, 2006 modell :), helt ny når den kom!

Skrevet

nei det er ikke noe vinnerflax i denne gården nei.. her går det derimot nærmer mot tap for å si det sånn.. trur jeg er en sånn man kaller for ulykkesfugl..hehe.. vent litt.. jeg vant da en gang 500 kr på flaxlodd :) å det er eneste gangen jeg har vunnet..

Skrevet

Ikke jeg ,men samboeren min vant 510 000 på extra for noen år siden :-)

Skrevet

jeg vant en lcd 32 tommer flatskjerm fra se og hør!!! akkurat når vennina mi flytta ut å tok med seg tven sin :)

Skrevet

*vant 5000 på hest en gang (slengte inn en kupong på 4 kr i lunsjen, full klaff)

*et par ganger på oddsen

*småpremier (under 1000 på lotto og extra)

Skrevet

Jeg var på trav parken for første gang på torsdag og vant 10 000kr..

1000 på flax lodd

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

jeg har vunnet en playstation 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...