Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 slik gjør jeg det nå: kl. 10.00 grøt og pupp kl.13.00 mme kl.16.00 middag, vann og pupp kl.19.00 grøt og pupp pluss pupp 1-2 ganger på natta tulla mi er 6 mnd :-) Tar gladelig i mot alle råd jeg får :-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hvorfor skal du trappe ned ammingen ? I så fall bytt ut pupp med mme ! Begynn med ett og ett måltid . Feks. frokost puppen eller kveldspuppen.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 pga at ho skal i bhg om 3mnd og da begynner jeg i jobb .. pluss at ho tar ikke flaska så da er det greit og trene litt mener jeg.... :-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Du skrev at du ga mme kl 13.00 , og da gikk jeg utifra at det var på flaske ! Isåfall er det bare å begynne å øve med flaske. Kanskje prøve på morgenen ?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Hvis hun skal i barnehage så må hun jo bare venne seg med å spise fast føde uansett ? Eller gir de mme i barnehagen du skal ha datteren din i ? Det gjør de ikke her hvertfall De får drikke på tutekopp, men ikke noe flaske.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 dummeste jeg har hørt - det kan dem ikke kreve....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Dersom du skal jobbe vanlig dagtid, er det vel greit å trappe ned nattammingen. Den skal jo ikke være nødvendig når hun spiser så mye på dagtid. Gi vann istedet på natta. Kveldspuppen kan du vel beholde selv om du begynner å jobbe? Veldig greit å gi litt pupp også etter at hun har begynt i barnehagen, siden hun da fortsatt er bare 9 mnd. Blir ofte mye syke når de begynner i barnehagen og puppingen avsluttes samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå