babygullz <3 vilde Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 er 16+3 idag... og syns at d er på tide at jeg også får kjenne liv snart! Har fått masse mage, men ingen baby som har party hos meg for d! Kanskje den ikke lever? eller??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hehe.. Vi må nok bare smøre oss m tålmodighet tror jeg, er jo mange som ikke kjenner noe før uke 20-21.. Alt er nok som d skal, den lever nok i beste velgående der inne skal du se=) Jeg var og hørte hjertelyden her om dagen, d anbefales!! Så flott opplevelse, og så betryggende for meg, er 14 uker og har i lange perioder ikke hatt et eneste symptom på at jeg er gravid bortsett fra magen da!
lana<3 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Uff da, det står nok bra til der inne babygullz.... Hvis du vil så kan du bare komme ned hit en dag og høre babyen på babywatcheren min hvis du vil.... Har du fått time hos jordmor? De har akkurat samme tingene å høre med så da får du også høre babyen. Hvis du er bekymret så kan det hende legen din også har en slik som du kan høre med, men hvis du går på bogafjell legesenter må jeg advare de er ikke like flinke med å finne lyden der, måtte rette på legen sist gang for han leitet langt oppi hutti heiti...he he
babygullz <3 vilde Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 håper d...men blir jo litt worried når det eneste jeg kjenner til graviditeten er ømme pupper! Bogafjell legesenter..der har jeg faktisk aldri vært.hehe, er han ikke så flink han? jeg ser ham ofte på butikken, og må innrømme jeg syns han virker litt "vimsete" og veldig, hav skal jeg si.."blir fort reven med i øyeblikket-person:P" Legen min har jo sånn man hører hjertelyden med..er bare en stund sien jeg har vært der...føles jallefall slik. Er babywatcher sånn man kan høre hjertlydn med? og du har en sånn hjemme? naaai, så kjekt=) den koster vel flesk kan jeg tenke meg? jeg har ikke fått ringt jm enda.jeg jobber på formiddagene, og har ikke hatt tid..og så har jeg omtrent bestandig tomt kontantkort..jeg og sambo ringer gratis til vherandre..så jeg tenker aldri over å måtte ha penger på kortett..Det er ikke lenge siden jeg hadde abonnement heller..så d tar visst litt tid for meg å vende meg til å huske på kontantkort mens jeg er på butikken..Kommer helst bare på d akkurat i det jeg prøver å ringe noen... igår var jeg forresten å signeret noen papirer hjemme hos bankrådgiveren våres, han bor i de blokkene der hvor du bor, jeg hadde aldri vært der før, og må innrømme at det var utrolig fint der! var som å være på et helt aent sted enn bogafjell! hørte også rykter om en intens budrunde på en av disse leilighetene i en av de første blokkene, og den leiligheten hadde visst ggått for en ganske så saftig pris! fine leiligheter da! og for et tilbud med lekeplasser!!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 det kommer nok snart jeg kjente førstegang spark når jeg var 18 uker på vei. hadde ikke kjent noen bobler på forhånd som mange andre.. gikk rett på spark her.. veldig gøy, og overaskende.. trodde nesten ikke det var liv der inne, så kom noen tårer når babyn ga liv fra seg!
babygullz <3 vilde Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 jeg håper d kommer snart ja!! jeg vokser jo og legger på meg, får kynnere, og kan kjenne livmoren...så d hadde vært så trist å glede seg så mye om d ikke levde......
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Den lever nok Noen har morkaka foran og da kjenner de ikke så fort og mye liv. Jeg kjente det da jeg var i uke 17 eller 18 med nr 1. Så kan hende du kjenner noe alt i kveld Ta deg et kaldt glass med saft el noe annet sukkerholdig og legg deg på sofaen så kan det hende du legger merke til noen fjærlette bevegelser. De romsterer jo ofte om kvelden og natta så vi merker det ikke så mye første tida, det er hvertfall min erfaring. Jeg kjenner ikke så inmari harde spark enda, men nå er det mer spark-lignende enn for bare en-to uker siden.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Hei hei, om det er nor trøst kan jeg si at jeg er i uke 18 og var på ul for noen dager siden, lille engelen min storkoste seg der inne, men jeg har ikke kjent noe spark enda... håper h*n snart gir meg et realt spark:) men er ikke unaturlig at du ikke har merket noe:)
babygullz <3 vilde Skrevet 25. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2008 jeg har fyllt opp en pose smågodt i dag da, og forsynt meg godt fra den, så vi får satse på d blir no "gang" der inne i kveld:D
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Ja, og bland gjerne litt sterk iskald saft, de pleier å begynne å sparke av det.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 18+0 idag og har ikke kjent en ting enda.
babygullz <3 vilde Skrevet 25. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2008 hvilken saft osm helst? har fun light straberry lemon, ikke god! og eplesaft fra lerum?! kanskje jeg må kjøpe husholdningssaft?!
**paradis;) Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 jeg tenker: saft med vanlig sukker, ikke noe light greier. så eplesaft fra lerum må være greit. selv har jeg "dilla" på appelsinsaft fra Nora - råsaft av appelsin m vanlig sukker - mmmm frisk og deilig
lana<3 Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Du er heldig som bare kjenner til ømme pupper da...her har jeg hatt hele spekteret av plager...kjedelige greier... Hvis du vil kjenner babyen så drikk no iskaldt med sukker i, så legger du deg på flate gulvet og tar en pute under rumpa eller hendene da er det ganske stor sjanse for at du vil kjenner babyen hvis h*n beveger på seg:) Bogafjell legesenter er ganske nytt...gikk til håbet tidligere men legen min begynte på bogafjell så da flyttet vi med bort. Har nå ikke samme lege som tidligere, han skulle ha sykehustjeneste i ett år så har fått en ny nyutdannet lege som ikke er like vimsete som han som var tidligere, det er nok han du sikter til, for han var ganske vimsete og stresset fælt hver gang jeg traff ham... Den babywatcheren jeg har er nesten maken til den som legene har ja, bare litt kulere farge....jeg har babyturkis og dem har grå..egentlig var den ikke så dyr, men med all toll og frakt ble det litt ja, men følte jeg måtte ha en slik for jeg hadde panikk hver uke i forrige svangerskap og rant nesten ned dørene på føden for å høre på hjertet hennes så tenkte at denne gang så ville jeg heller ha hjemme så slipper vi å bruke så mye tid og penger på å kjøre fram og tilbake til stavanger hver uke he he... Hvorfor tok du bort abonnementet?? Har hatt kontantkort jeg også men måtte kjøpe nytt kort hver uke, og det ble tomt jo alltid tomt når jeg trengte å ringe, så fant til slutt ut at et abonnement var billigere. Nå har jeg fri venner og så å si alle vennene mine har netcom så vi ringer alle gratis til hverandre..kjempegreit. Hvilken bank har du siden bankrådgiveren bor her borte?? Ja det er veldig fint her borte, vi bor på en måte i en gryte med så er ikke mye vind her nede og hvis du går fra helgø og opp til enden av blokkene er det 7 lekeplasser på rekke og rad så snuppa her i gården blir nok ikke lei dem i nærmeste framtid. Vet ikke om du så det, men de har en latt en liten skogklatt stå igjen, som ungene kan leke i, med fin grusvei og greier. Det har vært kamp om leilighetene som ligger på bunnen her, de har jo både egen inngang, hage, uteplass og ligger godt skjermet fra veien. Jeg hadde også lyst på de leilighetene men så var de jo bare 32m2 så de ble for små, men både moren min og venninna mi har kjempet for å få en av de selveierleil. men det var så trykk på dem at det gikk ikke... Leilighetene er kjempefine ja, det var derfor jeg ville at du skulle kikke på dem her borte, da tenkte jeg på selveierleilighetene, syns ikke no om bbl leilighetene så anbefaler ikke dem, naboblokkene er ennå ikke fylt opp for det er nesten ingen som vil ha bbl leiligheter nå til dags.
babygullz <3 vilde Skrevet 26. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2008 Ja syns det var fint der, men kunne ikke tenkt meg å bo der selv faktisk...er jo så lei av Bogafjell, vi var jo å så på en leilighet oppfor Helgø..men det var juo ikke sol der, og jeg er som sagt LEI av hele bogafjell nå.....Var ganske klar for en ny plass å bo, og er kjempefornøyd med leiligheten vi har kjøpt i skaarlia=) abonnementet sa jeg opp pga veeeldig høye regninger...når du ringer rundt til halve telefonlista di for å fortelle om hver eneste lille sladdergodbit, så blir d sånn....og sms koster også litt når du sender 1000-2000 av dem i mnd, og ikke har mania...nå bruker jeg nesten ingenting på telefon...kjøper kanskje 2 kontantkort i mnd, om jeg husker på d...blir ikke mye oppdater på sladrefronten lenger da, men d får så være=) jeg får prøve det saft-trikset da...prøvde å drikke saft i går, men tror ikke d fuinka helt..saften var ikke god:P så d gikk litt sent..skal kjøpe husholdningssaft idag:D se hvordan det går;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå