Cybele Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jess, da har jeg nådd kokko-stadie ti for prøvere, jeg har begynt å vurdere navn i første pp. Haha. Dette tegner ikke bra
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 hehe, verre er det vel at man allerede HAR planlagt navn ;o) hehe, ganske vanlig ville jeg tro ^^,) hva er deres alternativer til navn da? )
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 jeg har faktisk kjøpt ny vogn.... og det rett etter nyttår! herregud...det er å være syk i hodet elle!? men klart, det var siste vogna i ett utsalg, hadde kostet 4999 og solgte den ut for 699!!! da måtte jeg jo bare:) hehe
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 hehe, det skjønner jeg godt da ) morro å handle når man sparer så mye penger! ) åssen vogn var det da?
Cybele Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Åh, mummitroll, jeg er så glad du er på samme skrulle-nivå Jeg og sambo har litt forskjellig smak. Til jente ønsker han litt mere sære navn, eks: Feline eller Kira, etc. Feline er hans favoritt, jeg syns først det var ok, inntil det gikk opp for meg at det høres ut som en forkjøla person som skal si Celine. Og Celine er jeg ikke veldig begeistret for. Hehe. Jeg liker jentenavn som Emilia (ikke med E, er så poppis), Mille, Alma, etc. Han er ikke helt med på den. Til gutt er vi hjertens enige,, det blir Johannes eller August;) Enn dere da?
Cybele Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 Hehe, vogn og greier. Jeg drømmer bare om nydelige retrovogner med et vakkert barn oppi. Gleeeeeder meg sånn. jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut om dette tar to år!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 hehe, vi hadde jo mange navn klare fra tidligere vi da ;o) har en sønn fra før som heter Gabriel ^^, nydelig navn, liker litt spesielle og ikke så vanlige navn ) til jente har (jeg bestemt,hehe) Alyssa og blir det enda en gutt i nærstående framtid så faller valget mest sannsynlig på Matheo eller Rafael ) sambo foretrekker sistnevnte, jeg heller mer mot Matheo jeg da ) hehe..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 hoho! tenk deg to år, huff lang tid :o/ jeg vil ha baby nå jeg!! )) helst i går, hehe ;o)
Cybele Skrevet 25. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2008 Nydelige navn! Jeg er så heldig å kjenne en fantastisk søskenflokk som heter: Matheo, Mika, Mira og Mio!!!! Nyydelig:) PS: Gabriel er kanskje verdens vakreste navn, gratulerer:)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 mm blir det jente så skal hun ha to navn, men mellomnavnet er hemmelig ) vil ikke røpes, hehe ) flotte navn som dine søsken har fått! ^^,) mmm, er enig ) Gabriel er verdens vakreste navn som passer til verdens vakreste gutt, hehe ) takker for gratulasjonen ^^,) han er straks to år gammel (ble 21 mnd for to dager siden) )
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 en teutonia:) sort og beige. kjempefin! mangler bare en liten beibis å ha i den da:) hadde simo classic med første mann, kjempe pen vogn, retro, men toooootalt ubrukelig--- begynte hate den vogna! men var illllleee pen å se på da..hehe Matheo var søtt:)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 oij! leste feill, hehe! silly me ;o) men dine bekjente (søskenflokken) har nydelige navn ))
Cybele Skrevet 25. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2008 I disse prøvetider blir man skrullete av det minste. Alle jeg ser er gravide, alle små barn er penest i verden, alle menn ser jeg på som sædpumper og intet annet, jeg kaster med over fete melkeprodukter og studerer mitt sekret hver eneste dag. Herreguuud for et harry liv! Måtte denne tiden bli kort;)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 hehe, ja da mangler bare bebisen ) men den kommer nok snart skal du se! )) aaah, vi har en emmaljunga combi duo edge vi ) avansert navn! hehe vi er strålende fornøyd med vogna, men her om dagen var det en tanke som slo meg: hvilken vogn skal vi anskaffe til nestemann? hvis vi er heldige og spiren sitter allerede så blir det jo et lite dilemma men, den tid den sorg ) ja, Matheo er et fantastisk fint navn ))
Gjest Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 hehehhee! morsom beskrivelse av din tilværelse ;o) jeg skjønner hva du mener, blir grønn av misunnelse når jeg ser gravide vil også ha en slik mage igjen!! ) håper denne tiden blir kort for oss alle ) har ikke du blitt spådd forresten? mente å lese det her et sted )
Cybele Skrevet 25. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. april 2008 Joda, jeg er spådd å bli gravid med gutt i mai, og av en annen å bli gravid med jente i vinter. Håper på en av dem og ikke begge for å si det sånn! Hva er du blitt spådd?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 Okei, ja får håpe førstemann da ) joda, ble spådd, men er litt skeptisk til sånt jeg da ^^ ble spådd graviditet om 6 mnd og det er ALTFOR lenge til! hehe ;o) meen, så lenge det blir en 09-baby så går det bra ;o)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #18 Skrevet 25. april 2008 jeg syns Ildri er fint.. litt uvanlig. sambo rynket på nesen.... :-)
Cybele Skrevet 25. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 25. april 2008 jess, da har jeg nådd stadiet hvor jeg ser for meg meg selv som nydelig og sprenggravid til kommende jul (første pp nå i april, haha). jeg har allerede valgt outfit til å gå i kirken med, jeg skal sitte på fremste benk fordi magen er så stor og sunn. jeg må rett og seltt kanskje ringe presten (nettopp meldt meg ut av statskieken, så dette kan gå dårlig) og få reservert en god plass for meg og magen. Jeg skal ...bla bla bla. herregud, nå er det ikke lenge igjen til tvangsinnleggelse;)
dubbmich Skrevet 25. april 2008 #20 Skrevet 25. april 2008 Jeg er ikke gravid, men har navnene klare både på gutt og jente: flere alt. Jente: Leah Michelle (oppkalt etter meg) Leah Kristine (oppkalt etter min manns avdøde bestemor) Leah Christine (klarer ikke å velge skrive måte) Gutt: Johan Gøran Johan (oppkalt etter min mann) Noen forslag? Mottas med takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå